4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Aragon
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 13 Jan 2002 :  17:14:20  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Mijn favoriete band is Aragon. Volledig onbekend en nooit doorgebroken, afkomstig in Australie, maar de CD wordt hier gedistribueerd en de fanclub zit in Frankrijk.

Een tijdje geleden had ik hun beide CD's, maar 1 ben ik er kwijt geraakt tijdens een verhuizing van Arnhem naar Den Haag. Toen ik laatst op allmusic.com keek zag ik dat ze nog meer CD's gemaakt haden. Deze 2 heb ik direct besteld (en de oude die ik kwijt was). Vrijdag lagen die eindelijk in mijn brievenbus.

Malinka (en velen met haar) vinden de muziek maar nix. Het lijkt een beetje op Marillion en dat is dus de stijl muziek waar ik van houd. Een paar goede nummers zal ik wel Mp3-en en opde site plaatsen. Ik kan me niet voorstellen dat ze me dit kwalijk nemen, ik promoot immers hun muziek .

Meteen toen ik ze uitpakte heb ik ze opgezet en ik ben er erg blij mee. De 1e keer kreeg ik meteen weer kippenvel en dat heb ik met weinig muziek. Hun sterkste kant vind ik overigens de teksten. Als ik die hoor krijg ik hele visioenen.

Vrijdag moest ik voor Erbi een presentatie geven over een stukje software dat ik voor hun heb gemaakt. Was allemaal wat grootser dan ik me had voorgesteld. De presentatieruimte was bijna een bioscoopzaal. Met automatische gordijnen, licht, en een projectischerm dat automatisch naar beneden komt. Ze waren erg enthousiast en morgen is de dag van de waarheid. Dan moeten ze er mee gaan werken, en zal pas echt blijken of het is wat ik hun beloofd heb dat het zou zijn. Een soort project heb ik eerder gedaan bij Qua Raad, dus ik heb er wel vertrouwen in.

Daarnaast ben ik verder aan het werken aan mijn site. Ik wil een uitgebreide 'businesslink' maken waarmee ik mijn bedrijf kan promoten. Met beschrijvingen welke projecten ik gedaan heb, hoe ik dat heb aangepakt en mijn visie daarover in het algemeen. Dit probeer ik een keer netjes te doen, dus ik maak het eerst af voordat ik het 'live' gooi.....

Henri
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: