4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Tijd
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 26 Jan 2002 :  18:54:18  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Het is 18:00 en zometeen komt Raymond en gaan we Grand Turismo spelen op de PS2. Dat is een racespel waar we allebei verslaafd aan zijn. We spelen het alleen tegen elkaar, in mijn eentje vind ik er weinig aan.

Zaterdagavond werkt Malinka altijd, dus dat is de gewezen avond hiervoor. Soms haalt hij eten, soms haal ik het eten, dan roken we een peuk en beginnen we... Het is wel een aardig ritueel op de zaterdagavond :-))

Het is druk met werk. Er is zoveel werk dat ik er toch weer serieus over denk om een programmeur te zoeken die ik dan op opdrachten kan zetten. Freelance ofzo, zodat ik geen personeeladministratie op hoef te zetten. En dat ik dan gewoon een deel van het tarief krijg. Er is echt zat werk, en freelance verdien je toch meer, dan in loondienst.

Omdat ik (uiteraard) toch wil proberen meer te schrijven, heb ik ook een ander toetsenbord genomen. Ik merk dat het zoveel uitmaakt. Was alleen een hele zoektocht en uiteindelijk heb ik een Compaq toetsenbord genomen. Simpel, maar typt heerlijk.

Er zijn heel veel dingen die ik af wil schrijven voordat ik ze op mijn site plaats, en daarvoor moet ik ook nog best wat plaatjes inscannen, met de scanner die ik nu heb ben ik niet tevreden, als ik hem gebruik kan ik niets meer op mijn computer doen, maar dit schijnt een kwaal van de meeste scanners te zijn. Ik heb me dus voorgenomen nu eens rustig te kijken naar een scanner die hieraan voldoet, kwaliteit vind ik een stuk minder belangrijk.

Van de week ontdekte ik weer iets nieuws om webpagina's aan databases te verbinden... ASP.NET, weer van Microsoft (jammer), maar wel gratis. Ik heb nog wat problemen om het aan de praat te krijgen, maar als het werkt zul je het zeker merken!!

Vorige week zaterdag was er het Verkerk feest. Toen Malinka en ik binnenkwamen waren we wat onwennig. Iedereen stond daar maar, en gek genoeg was ik wat zenuwachtig. Om negen uur precies begon een trommelact waarna Fred van Duijkeren een speech gaf. Daarna begon het feest echt en in het party centrum in Hillegom waren er allemaal thema café's, mexicaans, hollands, Italiaan enz. Na wat alcohol en toevallig ontmoetingen begon het steeds leuker te worden en aan het eind baalde we beide dat het al afgelopen was. De eindact was van CB Milton, maar niemand kende hem totdat hij zijn grootste hit "It's a loving thing' begon te zingen. Ik kende hem van eerdere optreden en de jaarmix van 1994, dus voor ons was het kasie .

Op mijn werk loopt het allemaal wel, en nu zijn we opzoek naar een leuke vakantiebestemming. We hebben voor Cuba gekozen, maar zijn er nog niet uit wat we echt willen en wanneer. Dat leidde vanmiddag ff tot 'vakantiestress', en morgen gaan we wat e-mail sturen naar mensen die zijn geweest om te kijken wat we nu moeten doen.

Daarnaast ben ik nog hard bezig met de 'Business-link' maar het schiet nog niet echt op. ook het online spel wat ik wil bouwen komt niet echt van de grond. Ik blijf goede moed houden...

Henri

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: