4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Wekelijkse update
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 11 Apr 2002 :  23:55:12  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Elke keer moet ik toch maar weer een titel vinden voor mijn dagboek topic. Tja, ik ben dan niet erg orgineel, maar ze zijn in ieder geval uniek.

Een kort verslag van de afgelopen week:

Vrijdag uit geweest met Mark (een ex-collega van me die bij Verkerk werkt) en zijn vriendin in Alphen. De laatste keer dat ik daar uit ben geweest is al weer een jaar of zes geleden. Eerst wat gedronken bij hem thuis en daarna doorgegaan naar 'Choices'. Was errug gezellig. Wel grappig dat het publiek daar toch weer anders is dan in Den Haag of Zoetermeer. Wel nog eerst even geklommen, maar de fout gemaakt om halverwege het klimmen te eten. Daarna kwam er dus niets meer van terecht.

Zondag nog even gesquashed en 's avonds Malinka op de trein naar Praag gezet. Ze ging met negen meisjes daarheen ivm met de Pabo. Morgenochten (Vrijdag) haal ik haar weer op. We hebben elkaar nog wel twee keer gebeld, en ja, ik heb haar gemist. Meer zelfs dan ik had verwacht. Zaterdag avond hadden we samen nog naar Pearl Harbor gekeken, en hoewel ik het niet echt een leuke film vond (maar wel heeeeel lang), had ik steeds het verliefde gevoel als ik naar haar keek. De laatste tijd hebben we een paar keer wat wrijving gehad, maar snel daarna was het dan weer zo goed dat ik er dus in geloof dat die 'hobbels' goed zijn voor de energie tussen ons. Elke keer kom er ik weer achter dat we toch met veel dingen elkaar goed kennen. En je weet de goede dingen van het 'goed maken' .

Ik had me voorgenomen de dagen dat ze er niet was te besteden aan schrijven in de avond, maar daar is tot vanavond dan weinig van gekomen. Maandag geraced met Ray, dinsdag gegeten bij mijn moeder (en blijven hangen), woensdag gegeten met Ray, Marc en Mika in Sequenza een erg goed restaurant op het Spui in Den Haag. Vanavond had het moeten gebeuren, maar liet ik me weer verleiden door een DVD -Planet of The Apes- een k*tfilm waar ik spijt van heb dat ik ernaar gekeken heb. Daarna wel verder geschreven aan het stuk over de vrije wil. Dat plaats ik niet op het forum en is een Word document. Toen ik daar vorige week aan begon kwam op de site van het NWO terecht http://www.nwo.nl/NWOHome.nsf/Index. Daar ging een blad wat zij uitgeven (Hypothese) geheel over de 'Vrije Wil'. Het was een aflevering van lente 2001 en er stond bij dat als je ze mailde, zij je een gratis exemplaar zouden toesturen. Dat had ik vrijdag middag om vier uur in de middag gedaan, en zaterdag ochtend lag die al in de bus. Dat vind ik nu daadkracht !!

Ook nog even naar de zonnebank geweest. Dat is een stukje ontspanning en ik moet er natuurlijk wel levendig uit blijven zien voor Malinka! . Vanavond nog twee keer gebeld door Call Centers.

Eén keer door de FNV Bondgenoten --> Ik heb gezegd dat ik geen bondgenoten zocht.
Eén keer door het AD --> Ik vroeg of ik haar later op de avond privé terug kon bellen omdat ik nu een film aan het kijken was. Ze zei dat dat niet de bedoeling was. Toen vroeg ik haar of ze het vervelend vond als mensen haar privé belde. Dat vond ze. Toen vroeg ik dus wat ze dacht hoe ik erover dacht... Ze was meteen uitgel*lt. Was een reactie die ik gehoord had bij Seinfeld...

Op mijn werk gaat het nu even niet bijzonder goed. Alles gaat stroef en ik moet het bestaansrecht van mijn opdracht continu verdedigen. Op zich hou ik daar niet van (het verdedigen) , maar ik hou er hélemaal niet van om iets maar half af te maken. Zo nu en dan gebeurd dat wel, maar dat heeft meestal te maken met de inzet van mensen waar ik op het werk mee te maken heb.

Nouja, het is dan even doorbijten en maandag heb ik in ieder geval weer een presentatie waarin ik hoop iedereen weer de juiste visie te kunnen geven. Als het allemaal makkelijk was, zou het waarschijnlijk saai zijn.

Ik ga mijn mandje in. De laatste dagen beetje het gevoel van een buikgriep en relaxen helpt dan denk ik het best. Ik ben morgen vrij, dus dat moet lukken.

So long....

Henri

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: