4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Koninginnenach en dergelijke
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 03 May 2002 :  17:34:28  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
De nacht van 29 op 30 April was het natuurlijk Koninningennenach, Malinka en ik zijn er geweest. In Den Haag of course. Een dure avond, we waren € 1,20 kwijt (dat is dus drie keer toilet).

Met een rugzak zoals we die vorig jaar ook gebruikte hadden we bij ons:

1 Fles Martini
1 Thermoskan red bull met rode wodka
5 flesje wodka ice
2 blikjes bacardi cola
1 maatbeker vol met ijsblokjes

En het was allemaal op.

Dan kan het niet anders dan gezellig zijn. De optredens zeiden ons niet veel, dus we hebben vooral gedanst op het plein met de muziek van DJ Aad. Sfeer was goed, weer viel reuze mee, en het was eigenlijk weer leuker dan ik had verwacht. De volgende dag weinig gedaan, maar 's avonds was er een spectaculair vuurwerk in Zoetermeer (ook beter dan verwacht). a.s Zondag komen trouwens de Golden Earring in het stadshart van Zoetermeer, en ook daarna weer vuurwerk ivm het bevrijdingsfeest.

Vandaag eerst een gesprek gehad met Johan en Dick, daarna naar huis gereden en voor het eerst was het 'gezin' compleet. Mijn zus, mijn moeder, mijn vader en ik samen in één huis. Vreemd hoor! Maar wel gezellig. Hij was er voor maar één dag, op weg van Florida naar Singapore.

Gisteren de motor gehuurd voor het motorweekend (Pinksteren) en meteen een helm gekocht en handschoenen. Die dingen heb je toch liever voor jezelf in plaats van deze te lenen bij het huurbedrijf. Daarna doorgereden naar Richard en Wendy, want daar was ik ook al in geen tijden geweest. Ze had gekookt en dus meteen een gratis prakkie gescoord!

Vorige week vrijdag had ik een verjaardag van Ron. Ron hebben we ontmoet in Peru en daar zijn we een tijdje mee opgetrokken daar. Nu was het peru-team weer even compleet in een bruin café in Prinsenbeek. Zaterdag middag/avond de verjaardag van Dick. Was ook gezelliger dan ik me van te voren had voorgesteld. Het was voor mij de eerste keer in Haarlem en hij had de mensen (familie e.d.) uitgenodigd naar zijn stamcafé te komen naast de grote kerk daar (Café Studio). Daar had Dick al grote verhalen over verteld en nu heb ik de hoofspelers uit zijn verhalen in levende lijve kunnen aanschouwen. Erg gezellig stad, en de mensen kleden en zien er toch weer anders uit als bijvoorbeeld in Den Haag.

Deze week alleen weinig gesport, en dat geeft meteen zo'n 'dik' gevoel. Ik heb mezelf weer beloof die buik er af te sporten. Maarja, mijn beloftes betekenen vaak niet zoveel.

Dalijk komt Raymond en gaan we racen. Verders gaat alles wel zijn gangetje. KPN aandelen dalen nog steeds, maar dat doet me eigenlijk weinig. Ik heb voor het eerst een lange termijn visie en ben committed me daaraan te houden.

Verders spelen de reiskriebels weer op. Er zijn twee landen in Europa waar ik wel heen zou willen rijden. Finland en Ierland. En misschien doe ik dat dan ook wel.

Nou dat was weer de 'update'. Ik ben wat dingen op de site aan het bouwen en als het vorm krijgt zal ik het delen. Ik heb weinig bezoekers, en ik moet toegeven dat dat niet stimulerend werkt om veel aan de site te doen. Aan de andere kant doe ik het voor mezelf en als ik de dingen later teruglees zal ik er waarschijnlijk veel plezier aan beleven....

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: