4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Soms.... doe ik domme dingen
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 04 Jun 2002 :  23:03:57  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
De titel mag je misschien nieuwsgierig maken, helaas is dat onterecht. Ik heb iets doms gedaan, waarschijnlijk tegen beter weten in, en het is dom.

Ik had een maand geleden een nieuwe computer gekocht. Deze is drie keer terug geweest naar de winkel voordat ie eindelijk goed was. Dat heet pech, de winkel heeft me goed geholpen. Nu ben ik een dag of twee bezig geweest om alles goed te installeren. Op een kleinigheid na is dat goed gelukt.

Het belangrijkste programma (waar ik de computer in principe heb aangeschaft) is Visual Studio. Hier heb ik een tijdje geleden een licentie voor gekocht. Dat programma maakt gebruik van een bepaald user-account op mijn computer. Omdat ik nu ook een server heb staan, was het de bedoeling dat deze twee computers gingen werken zoals dat ook in een groot bedrijf werkt. Door bepaalde keuzes is dat niet zondermeer mogelijk, maar met wat kunst en vliegwerk kreeg ik het voor elkaar zoals ik wilde.

Alleen moest ik een wachtwoord veranderen voor de user van Visual Studio. Een pittige waarschuwing raadde me vooral aan dit niet te doen. Ik twijfelde even en dacht toen "What the heck", en duwde het door. Je begrijpt het, dat had ik beter niet kunnen doen. De software is niet meer bruikbaar en mijn computer loopt erop vast. Erger nog, ik weet niet hoe ik het op moet lossen .

Nouja, ik heb het voor vandaag even gelaten voor wat het is, zo zonde van een avond. Morgen werk ik wel verder aan het probleem, en dit topic. Time is a bitch.

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 05 Jun 2002 :  13:30:21  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Dit is nu het mooie van de mens. Het is nu 'The day after' (Woensdag), en gisteren baalde ik flink, ben mijn bed in gegaan en heb me geprobeerd te ontspannen. Het onweerde en dan heb ik het raam in de slaapkamer altijd open. Ik hou van onweer. Het heeft iets gezelligs.

Uiteraard regende het ook en dat kun je op mijn slaapkamer goed horen omdat er ook regenpijpen langslopen. Sommige mensen zouden gek worden van het geluid, maar ik hou ervan. Het relaxen lukte wel, toch duurde het tot half drie (ongeveer) dat ik in slaap viel. In een nacht doe je meer dan dromen alleen.

Ik droomde van een restaurant in een stad als Amsterdam (ik kom er vaak in mijn dromen), maar niet Amsterdam. Ik heb het zelf gecreeŽrd. En ik was bezig om te kijken of het een goede locatie was voor ons (Malinka) trouwen. We waren er en het was goedkoop en ze hadden wel 20 soorten Patť. Ik droom de laatste tijd veel en vaak en volgens mij de hele nacht lang. Toen ik wakker werd liep ik meteen even naar de computer toe. Ik had twee heldere ideeŽn en verdomd... binnen vijf minuten had ik het probleem opgelost.

Dit is niet de eerste keer dat dit me gebeurd, maar slapen is een bijzonder iets. Magisch, en ik zou het niet willen missen. Maar naast dat het leuk is dat ik het probleem heb opgelost geef het ook weer een lekker gevoel.

De andere dingen die ik meegemaakt hebt tussen nu en het motorweekend schrijf ik later nog wel op, moet nu weer verder aan het werk.
Go to Top of Page

Malinka
Nieuw forum-lid

Netherlands
11 Posts

Posted - 05 Jun 2002 :  16:39:57  Show Profile  Visit Malinka's Homepage  Reply with Quote
quote:

En ik was bezig om te kijken of het een goede locatie was voor ons (Malinka) trouwen.

Jammer dat de meeste dromen bedrog zijn.

Edited by - malinka on 05/06/2002 16:41:05
Go to Top of Page

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 05 Jun 2002 :  17:01:23  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Het is omdat ik nu beter weet, maar ik dacht dat je bedoelde dat ik het mocht willen om met jouw te mogen trouwen , nu zie je maar weer dat ik alleen aan mezelf denk...

Maar om het liedje af te maken "...Soms komen dromen uit."

Zonder dromen zouden we ook geen hoop hebben. Dromen is leuk!!

Henri

Go to Top of Page

CasaSpider
Nieuw forum-lid

Netherlands
13 Posts

Posted - 07 Jun 2002 :  22:01:51  Show Profile  Visit CasaSpider's Homepage  Reply with Quote
quote:

quote:

En ik was bezig om te kijken of het een goede locatie was voor ons (Malinka) trouwen.

Een ex-collega zong vaak het volgende tegen zijn (inmiddels ex-)vriendin:

Dromen zijn bedrog, want als ik wakker word lig jij er nog...

Kan Henry goed zingen?

Jammer dat de meeste dromen bedrog zijn.

Edited by - malinka on 05/06/2002 16:41:05

CasaSpider, El hombre de tu vida...
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: