4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Speciaal
 Fotoboek
 Verhuizen
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 02 Sep 2002 :  21:46:19  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote

In Juli heb ik een huis gekocht in Zoetermeer. Dat betekend dus dat ik van praktisch aan het strand weg ga van de kust. Maar eigenlijk vind ik dat wel best. Zo vaak ging ik toch het strand niet meer op en de parkeer problemen beginnen me steeds erger te irriteren. Ik heb een lekkage gehad en dat was de druppel. Nu ben ik erg snel met het maken van beslissingen en nog sneller met het uitvoeren daarvan. Een eigenschap, die ik vooral zakelijk gezien, erg sterk van mezelf vind. Binnen een week dat ik besloten had dat ik 'het wilde gaan doen', hebben Malinka en ik een lijstje opgesteld, zijn we bij het 1e (en enige huis achteraf) gaan kijken en die heb ik binnen een week gekocht (van zien tot kopen). Hypotheek was even wat lastiger als ondernemer, maar ook dat is goed uitgepakt.

Nou heb ik onofficieel de sleutel al en is het huis leeg. Door de weken heen heb ik wat onzorgvuldig foto's gemaakt en deze kun je zien door op de diverse links te klikken:

Foto's zoals het werd aangeboden op het Internet:

Zoals je ziet aan het water, een erg grote tuin (zie je niet goed op de foto), goede licht inval en zon, open haard, inbouw keuken, tuin huis, over leuk behang, en alleen de grote slaapkamer gaan we veranderen.

Tuinhuisje, met zus Nicole, haar man Jorg, Malinka en mijn vader.
Terras
Keuken
Woonkamer en open haard
Logeerkamer
Slaapkamer

Ik heb wel wat meubelen in Scheveningen, die heb ik altijd als tijdelijk gezien, ik heb al een nieuwe Bank en Tafel.

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: