4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Verhuisd
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 23 Sep 2002 :  18:19:16  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Het is gebeurd. Scheveningen is leeg, Zoetermeer is gevuld. Toch heb ik nog niet het 'thuis' gevoel als ik in Zoetermeer ben. Dat slaat terug op mijn stemming en mijn stemming slaat terug op Malinka.

Dus in plaats van een feestgevoel, voel ik me nu nog niet echt lekker. Heb ook te koud buiten gestaan en ben dus verkouden als een hond.

Raymond heeft me geholpen met verhuizen en dat was nogal nodig ook. Ik had een redelijke vrachtwagen gehuurd, en terwijl ik geen kasten of banken hoefde te vervoeren, en ik al zo'n 25 dozen zelf had vervoerd, en dat het huis wat ik achterlaat ongeveer 1/4 is van wat ik nu heb, kwam toch de hele vrachtwagen vol. Malinka heeft er foto's van gemaakt, maar in Zoetermeer heb ik nog geen Internet (ga ik vanavond samen met Ferry wat aan veranderen), dus ik kan niets laten zien (en dat zeg ik de laatste tijd wel vaker).

Het is allemaal wel mooier geworden dan ik had gedacht. Vooral de verbouwde slaapkamer is een juweeltje geworden. Met de hallo-geen-lampjes en de dekbedovertrek die ik van Malinka heb gehad is het echt mooi geworden. Van haar heb ik ook een koffie-apparaat gehad (zo'n Senseo) en na wat klooien (terwijl het voor diebielen is gemaakt) komt er perfecte koffie uit.

Zaterdag hebben we ook een computermeubel opgehaald die ze we zelf inelkaar moesten zetten. Ik voelde de bui al hangen en zag het in mijn gedachten uitlopen op een ramp. Maar samen met Malinka zijn we eruit gekomen en is het resultaat beter dan gedacht. Door samen te overleggen kwamen we er elke keer weer uit, en ik kan me voorstellen dat er stellen zijn die zoiets beŽindigen met oorlog.

"Een eigen huis is nooit af" hoor je wel eens, en daar zit wel wat in. De grootste en belangrijkste dingen zijn af. Ik heb nog een kort lijstje van dingen die ik gedaan wil hebben, maar als dat gebeurd is, vind ik het wel best en kan ik wat relaxen. Overigens moet ik zeggen dat het zonder Gerard nooit geworden was, wat het nu is. En ik heb best wel wat geleerd zodat ik het nu ook zelf kan.

Ik ben benieuwd wat ik er allemaal van vind volgende maand. Of het echt een verbetering is, of dat het misschien niet afweegt tegen de druk van een hypotheek. Want een hypotheek is wel een hele verbintenis en mensen die me kennen weten dat ik niet van zulke verbintenissen hou.

Ik heb de laatste tijd over wat dingen na zitten denken, en zal ze uitschrijven en op het opinie forum plaatsen.

Voor nu: Ik zit nog op mijn werk en ga naar huis. Eens kijken of het keramisch koken wil lukken....

Henri

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 30 Sep 2002 :  21:06:52  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Omdat ik erg verzaak met de foto's hier nog een paar van een maand geleden (BBQ bij Mika). Die avond die onverwacht veel gezelliger was dan verwacht .

Dit is in de tuin van Mika & Clemence. Links zie je een betonnen barbeque, zoiets wil ik ook nog in mijn tuin, hoewel ik denk dat het er dit jaar niet van komt. Aan de rechterkant zijn Marc, Mika en Malinka de weedplant aan het inspecteren.

Hier proberen we de Cubaanse sigaren uit die ik had meegenomen. Van links naar rechts: Mika (eigenlijk Michel), Clemence, Raymond, Malinka, Ikzelf (jee wat lach ik dom), Marc (die gaat over drie dagen naar Thailand/Cambodja. Voor hem heb ik een forum aangemaakt zodat ie de mensen hier op de hoogte kan houden.

Gisteren was het een heerlijk nazomerse dag en voor het eerst begin ik me echt thuis te voelen in Zoetermeer. Ook dat is sneller dan gedacht. Heerlijk om aan het water in de zon te ontbijten en al die vogels in het water te zien: eenden, futen, zwanen...

Henri

Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: