4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Een crash komt altijd op het verkeerde moment
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 03 Nov 2002 :  16:15:02  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Ik het net 'We were soldiers' gekeken. Wat een kutfilm, en dat bedoel ik als compliment. Erg goed en heftig. En omdat ik al met een zwaar gevoel zat, werd het door de film nog eens versterkt. Het klinkt cliché maar wat is oorlog verschrikkelijk. Want van welke zijde je het ook bekijkt, er vallen doden. Vrouwen van mannen zitten thuis in spanning te wachten, en eens komt de dag dat zij een telegram krijgen van het ministerie van defensie om te vertellen dat hun man en vader van hun kinderen niet meer thuis komt.

En dan zit ik te zuigen over mijn kleine probleempjes. Ik bedoel; het is een groot probleem voor mij, maar vergeleken met de verschrikkingen van een oorlog is het niets. Hoe is een oorlog ooit te rechtvaardigen??

Ik heb de laatste dagen wat ruzie gehad met Malinka. De laatste maand gaat het al niet goed en dat komt omdat ik toch niet lekker in mijn vel en in de relatie zit. Gisteravond ben ik toch weer bij haar langs gegaan en ze heeft bij me geslapen. Vanochtend hebben we het uitgepraat en soort van afspraken gemaakt. Ik denk dat dat gesprek vanochtend belangrijk was. Ik kijk ff hoe het de komende weken gaat en of we nu echt wat hebben opgelost. Dan zal ik er verder over uit wijden.

Malinka is nu bij een vriendin (Elsa), en ik ga dalijk naar Co om zijn verjaardag te vieren. Hij was de 21e al jarig maar toen zat hij nog met zijn camper in Italië. Hij heeft het mooi voor elkaar. Een echte pensioen genieter, want aan het eind van het jaar gaat ie weer weg en dat wordt volgens mij de 4e keer dit jaar :-)

Dit was mijn 1e week bij Verkerk. Daar was het direct druk, maar het liep het allemaal wel goed. Bij Erbi loopt het ook goed, alleen moet ik daar zoveel extra doen dat ik ook de zaterdag heb gewerkt. Donderdag werd de Alarm installatie ingebouwd, de tafel en de salontafel afgeleverd. Het alarm is prima gelukt, maar de geleverde tafel was 40cm te lang, die wordt vervangen. Toen ik thuis kwam was mijn computer ook overleden. Mijn harde schijf had besloten ermee op te houden. De laatste weken maakte deze volgens mij al meer geluid dan nodig was, maar nu was ie helemaal gestopt. Hoewel ik mister Backup himself ben, ben ik toch gegevens kwijt. Een zooitje foto's. Het verhaal waar ik aan begonnen was met schrijven (of in ieder geval 3 kwart daarvan), muziek bestanden voor een deel, en ik had mijn laptop opnieuwe geinstalleerd. De bestanden van mijn laptop had ik net op mijn computer gezet, en ik wist dat ik dat nog moest backuppen, maar had het even uitgesteld. Het was echt een pechcomputer, want bij aanschaf moest ik al 3 keer terug naar de winkel voordat ie het uberhaupt deed. Daar koop ik dus ook niets meer (en dat deed ik al jaren daar). Die computer die ik voor Malinka op het internet besteld had (bij Dell) lijkt me vervolgens beter. 3 jaar garantie aan huis, gewoon goede spullen van degelijk kwaliteit. Vroeger was ik van mening dat het niet uitmaakte wat voor spullen je voor de computer kocht, maar ik ben erachter dat het wel degelijk een groot verschil maakt.

Henri

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: