4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Recensies
 Films
 Love as a house life
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 04 Nov 2002 :  16:27:03  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
De kaft trok me totaal niet aan, maar ik wilde wat huren en de achterkant sprak me wel aan. Dat het een film in de trant van 'American Beauty' was enzo.

Het verhaal gaat over een gescheiden man waarvan de ex hem echt zat is evenals zijn kinderen en de mensen uit de buurt. Ook collega's op zijn werk moeten hem niet meer, mede omdat hij niet bereid is te veranderen.

Dan hoord hij (Kevin Kline) dat hij nog maar 3 maanden te leven heeft em veranderd hij wel en besluit hij een huis te bouwen, iets waar hij altijd over sprak, maar nooit aan toe kwam.

En zowaar iedereen gaat weer van hem houden.

Anyway, het is een smack-film. Leuk bedacht maar niet geloofwaardig uitgevoerd, maakte gewoon geen emotie los en je kan wel zien dat het met de gedachte van 'American Beauty' in het achterhoofd is gemaakt. Maar juist de magie ontbreekt en daardoor is het een vlakke en zeeer voorspelbare film. De uitzichten zijn soms wel mooi, maar doordat de rest zo tegenvalt kan dat niets meer goedmaken. Ik heb de film overigens ook niet afgekeken.

Mijn oordeel: een 5

Henri
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: