4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Recensies
 Muziek - Albums
 Afronding muziekjaar 2002
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

--=Joker=--
Nieuw forum-lid

Netherlands
16 Posts

Posted - 19 Dec 2002 :  15:45:45  Show Profile  Reply with Quote
Iedere keer neem ik het mijzelf weer voor... "ik moet iets schrijven voor het muziekforum". In verhouding blijft dat namelijk ver achter op het filmforum en daar moet nu toch wel eens verandering in komen.

Om dit muziekjaar 2002 af te sluiten en een nieuwe, frisse start te maken met het muziekforum voor 2003 wil ik iedereen uitnodigen om zijn of haar Top 10 van 2002 te plaatsen op dit forum.

Dus voor iedereen de uitdaging! Wat is jullie beste, leukste, mooiste plaat van 2002? Laat het weten! Uiteraard zal ik mijn hersenen hier ook over laten kraken om jullie mijn Top 10 te kunnen presenteren.

"Keep The Vibe Alive"

CHEERS,

.::Jeroen::.

Raymond
Moderator

137 Posts

Posted - 20 Dec 2002 :  01:06:07  Show Profile  Visit Raymond's Homepage  Reply with Quote
Ja, -=Joker=-, je moet 'ns vaker wat schrijven voor het muziekforum.
Maar goed idee dit, top 10 van 2002. Vond het nog best pittig; denk je aan een plaat, ga je kijken, komt tie weer uit 2001. Enniewee, komt mijne:

1. Morcheeba - Charango
2. Bjork - Family Tree
3. Hooverphonic - Jackie Cane
4. Beth Orton - Daybreaker
5. Lambchop - Is a Woman
6. Jazzanova - In Between
7. De-Phazz - Daily Lama
8. Coldplay - A Rush of Blood to the Head
9. Tori Amos - Scarlett's Walk
10. Cassandra Wilson - Belly of the Sun

Heb limited editions van platen van origine uit 2001 en "best of" platen er maar uitgelaten. Anders mag je "U2 - The Best of U2: 1991-2000" op 1 zetten, "Lamb - What Sound? (lim.ed.)" op 2 en "Madonna - GHV2" op 7 (na eerst verschuiven).

Zit ook nog wel wat met de volgorde van de plaatsen 5-10, maar we kunnen altijd nog even schuiven.

En ik hou je aan die frisse start.

Was ff een CD vergeten, nu toegevoegd op negen.

Edited by - Raymond on 24/12/2002 03:28:33
Go to Top of Page

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 29 Dec 2002 :  23:44:28  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Pff, ik zou met liefde een top 10 maken, maar ik luister zo weinig moderne muziek dat ik gewoonweg geen top 10 kan maken. Mijn kennis van afgelopen jaar gaat niet veel verder als (qua hits, albums kan ik al helemaal niet over meepraten) Ketchup song en Whenever van Shakira.

Mijn top tien van hits uit 2002

1) Shakira - Objection
2) Mooie dag - Blof
3) Madonna - Die another day
4) Shakira - Whenever, Wherever
5) JCA - I begin to wonder
6) timdeluxe - it just won't do
7) Sugarbabes - Freak Like me
8) elvis vs jxl - a little less conversation
9) Brain Power - Voel de Vibe
10) Missy Eliot - 4 my people

Dit zijn de nummers die me dit jaar zijn bijgebleven en ik dus wel degelijk goed vind. Alles wat niet in de top 40 stond is dus volledig aan me voorbij gegaan.

Henri

Go to Top of Page

Malinka
Nieuw forum-lid

Netherlands
11 Posts

Posted - 31 Dec 2002 :  15:03:18  Show Profile  Visit Malinka's Homepage  Reply with Quote

Ben net de top 2000 aller tijden aan het luisteren en probeer mijn top 10 van het afgelopen jaar te maken. Erg moeilijk met die goede muziek op de achtergrond. Wat een f*ck muziek is er het laatste jaar gemaakt zeg! Alleen het eerste nummer verdiend van mij een plaatsje in de top 2000 de rest vergeet ik liever maar weer snel.

Ook ik heb gekozen om een top 10 van nummers te maken en niet van albums, want ik ken geen een album van 2002. Vond ik niet echt de moeite waard om te kopen of te luisteren.

Mijn top 10:

1 SHAKIRA - WHENEVER, WHEREVER
2 KYLIE - IN YOUR EYES
3 4 STRINGS - TAKE ME AWAY (INTO THE NIGHT)
4 ELVIS VERSUS JXL - A LITTLE LESS CONVERSATION
5 TIMDELUXE FEATURING SAM OBERNIK - IT JUST WON'T DO
6 KYLIE - LOVE AT FIRST SIGHT
7 BROOKLYN BOUNCE - CLUB BIZARRE
8 PINK - GET THE PARTY STARTED
9 SHAKIRA - OBJECTION (TANGO)
10 MISSY "MISDEMEANOR" ELLIOTT - 4 MY PEOPLE

Malinka

Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly