4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Recensies
 Muziek - Albums
 Joker's Top 10
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

--=Joker=--
Nieuw forum-lid

Netherlands
16 Posts

Posted - 23 Dec 2002 :  11:34:06  Show Profile  Reply with Quote
Het valt inderdaad niet mee om een Top 10 samen te stellen. Veel platen heb je in 2002 leren kennen, maar blijken na nader onderzoek toch afkomstig te zijn uit 2001. Maar het lijstje is compleet.

1. Coldplay – A Rush Of Blood To The Head
2. Ozark Henry – Birthmarks
3. Zornik – The Place Where You Will Find Us
4. Arid – All Is Quiet Now
5. Oasis – Heathen Chemistry
6. Red Hot Chili Peppers – By The Way
7. Fatboy Slim – Live On Brighton Beach
8. Brainpower – Verschil Moet Er Zijn
9. Nightmares On Wax – Mind Elevation
10.Moby - 18

De nummers 1 tot en met 6 waren voor mij zeer duidelijk. De laatste 4 albums kunnen eigenlijk in willekeurige volgorde neer gezet worden. Ook ik heb geen “best of” CD in mijn lijstje geplaatst. Mocht dit wel het geval zijn geweest dan had “Bag Of Hits” van Fun Lovin’ Criminals en “Reworks” van Dave Angel zeker een hoge ogen gegooid.

Als laatst wil ik vermelden dat ik nog niet ben toegekomen aan het luisteren van de nieuwe CD van Anouk, The Foo Fighters en het debuut album van Saybia. Hier verwacht ik ook erg veel van. Wellicht kunnen we die straks terug vinden in de CD recensies.

Dus op naar een frisse start

"Keep The Vibe Alive"

CHEERS,

.::Jeroen::.

Raymond
Moderator

137 Posts

Posted - 24 Dec 2002 :  03:32:51  Show Profile  Visit Raymond's Homepage  Reply with Quote
Bedankt voor je top 10.

Die nieuwe van Anouk is wel goed trouwens. Gezien de rest van je top 10, zou deze best wel 'ns kunnen veranderen.

Yeah, op naar de frisse start. Zijn er nog meer mensen die daaraan mee willen werken, en ook hun top 10 van 2002 willen posten??

Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: