4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Kerstmis 2002
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 25 Dec 2002 :  16:45:04  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Malinka en ik zijn vandaag naar het FOAM (Museum van fotografie) in Amsterdam geweest omdat daar een expositie was van een beroemde fotograaf. Het was wel aardig, maar minder dan ik verwacht had. Wel wat foto's geschoten, hier zijn deze alvast:

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 25 Dec 2002 :  23:43:54  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Zaterdag was het clubje waarmee we ook naar The Two Towers zijn geweest, op 'kerstdiner'. Malinka verzorgde het voorgerecht. Michel en Clemence het hoofdgerecht, Marc het nagerecht en Ray de drank. Oja, ik mocht voor het huis, de boom en de kerstmuziek zorgen. Het was gezellig en uiteraard weer (na wat drank) de 'geromaniseerde' stoere verhalen van vroeger opgehaald.

Hier is nog een fotootje

De week daarvoor was ik jarig en traditioneel heb ik dat niet gevierd. Evenals kerstmis heb ik ook wat tegen verjaardagen en de rituelen daarom heen. Ik doe niet aan kadootjes (ik geef ze gewoonlijk ook niet), en verwacht ze ook niet te krijgen. Wel kwamen mijn moeder en Gerard nog even langs, en ik moet zeggen dat ik toch wel blij was met de kadootjes die ze hadden meegenomen. Een rijstkoker (en die werkt perfect!), en een boormachine met alles wat daarbij hoort. Nu kan ik zo langzaam eens zelf de dingen in mijn huis doen.

Met kerst doen Malinka en ik het ook anders dan traditioneel. We hebben geen familie verplichtingen. Vandaar ook dat we vandaag naar het FOAM geweest zijn.

Ray kwam gisteren nog racen en elke keer als we dat doen (DTM Racer op de PS2) dan vind ik het weer leuker dan ik dacht. Soms heb ik dat ook met goede films. Dan probeer je je voor te stellen waarom het ook al weer zo'n goede film was, totdat je hem weer ziet en het weer voelt (heb ik altijd met de film 'The Insider' met Al Pacino en Russell Crowe).

Oja, zoals je wellicht hebt gelezen in mijn films forum vond ik het tweede deel van The Lord Of The Rings niet zo goed als het eerste deel, en dat vond ik zo jammer. Misschien was zes uur achter elkaar (we keken beide delen weer in één keer) te lang of was het scherm te groot. Het 1e deel ben ik ook pas gaan waarderen toen ik hem op DVD zag.

Verders ben ik bezig met het huren van een kantoor pand. Ik programmeer nu veel aan mijn nieuwe project en ik wil wat minder bij klanten intern werken en wat meer een andere markt aan boren. Dit is het moment want over twee weken heb ik nog maar één dag in de week werk. Het is een moeilijke tijd voor de freelancende IT-er, maar kwaliteit zal altijd overleven (volgens Darwin tenminste).

Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: