4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Recensies
 Films
 Donnie Brasco
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 30 Dec 2002 :  22:57:53  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Ik had deze DVD al een half jaar geleden gekocht, maar elke keer kwam het er niet van om hem te kijken. Ik had hem gekocht omdat Al Pacino čn Johnny Depp erin speelde. De film gaat over een FBI agent die een wat mensen uit de maffia moet ontmaskeren. Maar de agent raakt iets de betrokken bij de praktijken en leeft zich steeds verder in, ten koste van zijn vrouw en kinderen.

De kaft roept over een waargebeurd verhaal, maar zoals ik al eerder zeg, daar geloof ik niet in. Of anders, er zijn veel vergelijkbare verhalen gebeurd, en dit kan ik me ook wel voorstellen. Het zou mij zo maar kunnen gebeuren .

Anyway, het verhaal loopt en de film is onderhoudend maar niet spectaculair. Het heeft wat weg van andere films in de genre zoals Goodfellas, of the Godfather. Acteerwerk is goed, en ik heb me vermaakt.

Mijn cijfer een 7+

Henri

Raymond
Moderator

137 Posts

Posted - 29 Jan 2003 :  14:57:06  Show Profile  Visit Raymond's Homepage  Reply with Quote
Goed verhaal. Geloofwaardig ook (ik geloof zelf wel min of meer-het zal iets aangepast zijn-in het waargebeurde). Goede prestatie van Pacino. Wat minder van Depp. Iets hoger cijfer wel

Score: 7,5

Edited by - Raymond on 29/01/2003 14:57:59
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: