4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Op weg naar niets
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 14 Feb 2003 :  16:24:39  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Het is vrijdagmiddag. Vrijdag is klusjes dag. Alle dingen doen die ik in de rest van de week niet kan doen. Vandaag heb ik mijn auto gewassen, het kantoorpand andermaal bekeken en zitten leren. Dalijk moet ik nog even naar het stadshart voor een pak print-papier. En ik moet mijn rechtervoorlicht vervangen. Maar ik ben vooral bezig met lezen en leren. En leren zelf geeft weinig voldoening. Pas als ik geoefend heb, en het geleerde in de praktijk kan brengen voel ik die voldoening. Nu heb ik alleen maar het gevoel van "K*t de dag is om en wat heb ik nu allemaal geleerd? Weinig.".

Maandag heb ik het contract binnen van het kantoorpand, maar er zijn wat kleinne obstakels. De ruimte die ze nu vrij hebben is veel groter dan we nodig hebben. Wel mooi hoor! Ik heb met wat bedrijven gesproken en ik lijkt me echt werelds om er te zitten. Ik zie mezelf 's ochtends al naar mijn werk fietsen. Maar er moet nog wel hemel en aarde verschoven worden om echt profijt te hebben van de nieuwe manier van werken (ontwikkelen en verkopen, ipv mezelf verkopen en ontwikkelen). Nu ben ik vooral met het ontwerp bezig van de te bouwen software, en maak ik kleine cases om de grootste problemen die we gaan tegenkomen te onderzoeken op overkombaarheid (is dit Nederlands).

Gisteren ben ik met Malinka naar 8 Mile van Eminem gegaan. Errug goed! (zie recensie die ik in mijn film forum geschreven heb).

Hieronder zijn nog wat fotootjes:

1) Ik heb mijn auto gewassen....
2) 1 Febrauri werd mijn oom Ton 60, dat was die dag dat het zo sneeuwde.
3) Mijn zus, Malinka en ik op dat feest. Handig om te weten dat het thema IndonesiŽ was, anders had ik nooit een Batik overhemd aangetrokken....

Henri

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: