4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 A day in the office
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 05 Mar 2003 :  19:34:52  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Vandaag hebben Ferry en ik de sleutel van de kantoorruimte gekregen en hier zijn de foto's:

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 06 Mar 2003 :  21:31:01  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Okee, mijn berichtje was wat kort door de bocht, maar woensdag kon ik er voor het eerst in. En dus wilde ik woensdag mijn foto's plaatsen.

Als ik praat over kantoor, klinkt dat natuurlijk als heel wat. En ik kreeg al een reactie op mijn mail "Hey, het is niet erg groot.". En het is ook niet groot, 28 vierkante meter. Maar het is genoeg voor Ferry en ik om er te kunnen werken. Naast ons is eenzelfde ruimte, en daar werken ze met z'n vieren .

Anyways; het is een toplocatie en erg gezellig. Er is veel synergie tussen de diverse IT bedrijfjes, en we krijgen zelfs subsidie van Zoetermeer. Ferry en ik hebben ieder ons eigen bedrijf met eigen klanten, maar samen willen we een product ontwikkelen wat we kunnen verkopen. Als dat lekker gaat zullen we eventueel een nieuw bedrijf samen opzetten, maar zo ver is het nog niet.

Ferry is vorig jaar begonnen met Freelancen, en hij zit al 12 jaar in 'de IT', en omdat hij bij eenzelfde klant zat en uren kan bomen over niets in de pauze, hebben wel elkaar wat beter leren kennen en nu hebben we dus samen de kantoorruimte en werken we samen aan een (revolutionair) product.

Gisteren heb ik na werk nog lekker gefietst (het blijft langer licht, yeah!),en eergisteren nog geklommen met Marc en Mika. Gisteren nog geschaatst met Marc en Ray. Ray had al 15 jaar niet geschaatst en ging er genadeloos onderuit. Zo erg dat we aan het eind zelfs naar het ziekenhuis zijn gegaan omdat hij nauwelijks op zijn benen kon blijven staan.

Vandaag was het Erbi dag en daar kwam ik Carla (de vriendin van Jeroen) nog tegen. Zij bleek voor het bedrijf te werken dat het pand onderhoud. Ik was wat meer verrast dan haar, omdat zij van Jeroen al had gehoord dat ik bij Erbi werk.

Morgen gaan we nog wat spullen kopen voorop kantoor, want nu is het wel erg kaal en we missen nog van alles zoals een bureaustoel, whiteboard, muziek, etc.

Henri

Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: