4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Lente in de tuin
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 23 Mar 2003 :  16:41:40  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Vorige week schreef ik al van de tuin, en met dit goddelijk weer van dit weekend doe ik het weer. Lekker in een t-shirt bakken in de zon, zonder dat ik het koud kreeg. Werken achter de computer met de tuindeur open. Ontbijten buiten. Later in de middag op het terras boven het water zitten, echt heerlijk.

Natuurlijk moet er veel aan de tuin gebeuren en vrijdagavond heb ik wat inkopen gedaan (zie foto). Van het één val je in het ander en zodoende zat de auto vol.... Een grasmaaier, hoge druk spuit, tuinslang, tuinkussens, snoeitangen, handschoenen, verloop stekkers, zaagjes (hout en ijzer), hor voor muggen, etc.

Ik had niets, maar nu kan ik voorlopig vooruit. Meteen met de hoge druk spuit de flonders boven het water schoon gemaakt. Het lag vol bladeren en was door mos heel glad geworden. Ook de tuinstoelen schoonspuiten werkte echt leuk! Alleen moet ik nog wat bloemetjes planten, want de tuin is nog steeds een beetje dood. Eigenlijk moet ik wat fotootjes maken zodat ik het verschil kan zien wat ik gedaan heb.

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: