4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Hoe moet ik dit zeggen?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 08 Apr 2003 :  22:37:03  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Dus zeg ik het maar gewoon. Het is uit met Malinka.

De laatste 2 weken hing het al in de lucht, maar zaterdag nacht hebben we het uitgepraat. Malinka vind het heel belangrijk om vooral samen de dingen te doen. Dat is haar wens en daar voelt ze zich goed bij. Ik heb heel veel ruimte nodig en vind het altijd moeilijk als er dingen van mij verwacht worden, want ik voldoe zelden aan de verwachtingen. Ik kan daar ook niet goed mee omgaan, en nu is het uit.

Gelukkig is dat niet met ruzie gegaan (hoewel dat het misschien wel makkelijk zou maken). Ze bleef gewoon bij me slapen en als ik erg gestressed ben wordt ik extreem moe, en viel dus heel snel in slaap, terwijll zij juist bleef piekeren.

De zondag was eigenlijk heel speciaal. Omdat we nu heel open naar elkaar waren was de de spanning van de laatste weken weg. We hebben in Meijendel gewandeld en op een speciaal plekje daar in de zon gezeten. Daarna hebben we nog gegeten en nouja, spetterende sex gehad. Toen ze haar spullen bij elkaar zocht voelde ik wel een brok in mijn keel, en ik wist dat dit niet gemakkelijk ging worden.

Ik heb haar niet meer gesproken en als ontsnapping heb ik me op mijn werk geworpen. En dat werkt totdat je toch weer stopt met werken en tijd krijgt om na te denken. Nu ik dit schrijf begint dat dus. En meteen voel ik ook mijn ogen zwaar worden terwijl het net tien uur geweest is.

'Snap back to reality, oops there goes gravity...' (Eminem, 8 Mile)

We zullen wel zien wat de komende weken brengen, want erop vooruit kijken heeft geen zin. 2 jaar en 9 maanden is mijn langste relatie ooit, en omdat we geen ruzie hebben, zal het best zwaar zijn. Na een tijdje zullen wel elkaar best wel weer zien, want ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat ik haar niet meer zou zien, maar misschien kan het ook niet anders. 'Taking one day at a time...'

Het is echt alsof ik in een waas leef en ik ben niet echt op de hoogte wat er om me heen gebeurt.

Henri

action man dann
Nieuw forum-lid

Netherlands
3 Posts

Posted - 12 Apr 2003 :  21:49:23  Show Profile  Reply with Quote
he henry, sterkte ermee gozer.greetz dann the suzuki man.

Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: