4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Zo kan het ook
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 01 Jul 2003 :  22:54:47  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Zaterdag hebben Mamskibeat en Gerard geholpen in de tuin. Of eigenlijk andersom. Alleen had ik de discpline nooit op kunnen brengen en het was gezellig. Het weer zat in ieder geval mee. 's Avonds had Gerard een BBQ van een salsa (Surinaamse) vereniging. Dat was 'open' voor iedereen en ik ben daar even langs geweest. Super! Van jong tot oud, surinaams tot turks was daar aanwezig en in zo'n harmonie dat ik er stil van was. Helaas kan en durf ik niet op die muziek te dansen met zoveel talent om me heen, maar het was een genot om naar te kijken en ik was blij dat ik er even bij was.

Zondag's was het ook een superdag en ben ik met Malinka naar parkpop geweest. Ik kende de bands nauwelijks, maar onverwacht sloeg de muziek goed aan en in combinatie met wat Smirnoff Ice heb ik me prima vermaakt. Zoals altijd is daar alles goed geregeld, en omdat ik de weg ken kon ik bijna bij de ingang parkeren, en dat terwijl er ruim 300.000 bezoekers waren.

Vrijdag kwam Jeff uit IndonesiŽ en hij logeert een paar dagen bij me. Dan merk ik weer hoe individualistisch ik ben ingesteld want ik vind het niet makkelijk. Mijn gastvrijheid komt niet altijd van harte.

Op m'n werk bij Verkerk begint er eindelijk schot in te komen. Nu ik dus weer produceer voel ik me een stuk beter, er komt eindelijk resultaat uit en begin langzaamaan weer het magische gevoel in mijn vingers te voelen. De magie van controle. Ook op het gebied van programeren heb ik weer vooruitgang geboekt en het schrijven lukt me weer. Nog een paar weekjes en dan hoop ik het resultaat te kunnen tonen.

Tja, het is een bioritme (het gaat op en neer) en ik vraag me af in hoeverre we er controle op kunnen uitoefenen, of dat het gedwongen op en neer gaat.

Marlene heeft vandaag MSN ontdekt, haha. Zaterdag geeft ze een BBQ, de vorige keer was dat erg gezellig, dus ik ben benieuwd. Mijn vader belde dat hij half Juli een weekje langs komt (ook in verband met een vriendin van Marjolein die zeventig wordt). Mijn vakantie heb ik nog steeds niet geboekt, maar nog even en dan is het echt een last minute.

Ik rook al meer dan een jaar niet meer (zie ik in mijn dagboek). Toch zeg ik dat ik gestopt ben. Daarmee bedoel ik dat de verleiding altijd op de loer ligt.

Hier zijn nog wat foto's van de bloemen in mijn tuin....

Henri

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: