4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 De draak is dood, lang leve de draak
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 15 Aug 2003 :  00:03:46  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Meer dan een jaar geleden ben ik gestopt met roken, maar pas sinds een paar weken kan ik oprecht zeggen dat ik niet rook. Ik ben dus niet meer 'gestopt' maar rook domweg niet. Ik dacht dat de draak altijd zou blijven, dat ik altijd op moest passen om op een onbewaakt moment toch ineens een sigaret te roken, maar het is weg. Zelfs sigaren niet.

Dinsdag kwamen Mika, Clemence en Marc BBQ-en en ik heb er nu echt handigheid in. De week daarvoor zijn een paar collega's blijven BBQ-en en beide avonden waren gezellig. Sylvia en Mark hebben de eer om voor het eerst in m'n bootje gevaren te hebben (met scheppen, want peddels ben ik kwijt).

Net voordat Mika, Clemence en Mark weggingen hoorde ik een sis uit de keuken komen terwijl ik de vaatwasser nog niet had aangezet. Een leiding naar mijn kraan was stuk en spoot water. Ik reageerde snel door de hoofdkraan dicht te doen, mika en clemence waren snel met de handdoeken. Maar het laminaat is toch nu een beetje opgezet, en zaterdag helpt Gerard me met de kraan.

De laatste weken en de komende weken is het hard trekken op m'n werk. Ik moet veel afmaken en door de spanningen op het werk is het programma dat ik aan het maken ben bijna heilig verklaard. Dat komt een beetje omdat mensen van Verkerk regelmatig bij Erbi over de vloer komen en die laten op hun beurt zien hoe mooi hun systeem is (dat ik daar heb gemaakt). Het werkt inderdaad goed, maar nu ontstaan wat te grote verwachtingen. Zeker omdat succes niet van mij afhangt maar van hun eigen inzicht.

Ik ben echt op een verkeerd moment gaan schrijven nu. Ben moe en wil er snel meer klaar zijn, toch weet ik dat ik nog wat dingen uitgebreider kwijt wil. Nouja, als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. (dit heb ik eerder geschreven).

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: