4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Vakantie
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 29 Jul 2001 :  16:18:21  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Morgen (maandag 30 Juli) ga ik met Malinka voor 2 weken naar Tenerife. Ff lekker chillen!! Dan zal ik mijn dagboek niet op de dagboek site bijhouden maar hier.

Mijn mail op laptob@planet.nl zal ik ook lezen en reageren waar nodig.

Henri

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 06 Aug 2001 :  22:01:50  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Hehehe, ik check zonet mijn email in een internetcafe (die hier weinig te vinden zijn), en wat lees ik tot mijn grote vreugde.... Het regent bij jullie.
Nee hoor kolder, het maakt me niet uit hoe het weer in Nederland is, hier is het in ieder geval elke dag een graad of 30.

Ik ga geen verslag doen van alle dagen hier, het zal je niet boeien, maar voorlopig het ik het hier meer naar me zin dan ik verwacht had. Ben helemaal verliefd op Malinka (was ik al) en het gaat lekker tussen ons. We hebben wel een apart ritme.

Voor 1 uur s middags zijn we niet uit bed te krijgen. Dan haal ik warme verse broodjes bij de bakker, en Goudse kaas. Dan maak ik een bakkie koffie en doen we rustig aan met het douchen en insmeren. Om half vier hebben we dan wel het strand bereikt. Zee is heerlijk, de laatste dagen hebben we hoge golven. Zeven uur zijn we dan meestal terug en dan douchen we om beurten. Als we wat verbrand zijn smeer ik Malinka in met Aftersun, en van het 1 komt het ander . Om tien uur gaan we dan weg voor het avond eten. Elke avond zoeken we een ander restaurant uit, als het maar live muziek heeft. De ene avond ga we dan nog uit, de andere avond drinken we wat en gaan we terug. Het is hier superdruk en de uitgaansgelegendheden zijn in blokken verdeeld tussen Engels en Belgisch-Nederlands.

We hebben ook nog wat excursies gedaan en gisteren hebben we een auto gehuurd en elke centimeter van het eiland gezien. Ik wist niet dat er op Tenerife heel veel naaldbomen waren. En ook het maanlandschap in het midden is spectaculair.

Details schrijf ik wel als ik terug ben. Ik ben in ieder geval niet met werk of wat dan ook bezig van thuis en ik mis mijn computer niet!!

Henri

Go to Top of Page

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 14 Aug 2001 :  14:19:19  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Ben net wakker en terug .

Ik heb zo meteen een gesprek in Amsterdam. Voor die tijd breng ik de foto's weg. Zo kan ik mijn verhaal meteen van foto's voorzien...

Later op de dag meer...

Henri
Go to Top of Page

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 20 Aug 2001 :  11:12:43  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Ik heb de foto's binnen. Nu nog tijd vinden om ze te plaatsen met commentaar. Uiteraard vielen de foto's weer tegen. Je ziet zo'n klein stukje maar, en diepte ensow gaan verloren.

Maar goed, ze komen eraan.

Henri
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: