4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Schouderklopjes
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 12 Oct 2003 :  12:42:35  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Deze keer is het niet moeilijk om een onderwerp aan mijn dagboek te geven. Zoals Cruyf zegt "Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurd". En soms moet er iets gebeuren om een inzicht te krijgen. Mijn inzicht is dat ik eigenlijk best vaak gewaardeerd wordt, en het is me nooit opgevallen. Of in ieder geval dat ik aardig gevonden wordt. Dat inzicht kreeg ik omdat het pijn deed... die schouderklopjes.

Mijn schouder doet nog steeds pijn, maar niet zo erg als de eerste dag. Het is een pijn die er bij hoort, en ik ondervind er niet een heel groot nadeel mee, ik kan me gewoon concentreren om m'n werk. De enige beperking is sporten. Maar als iemand er op slaat of stevig vastpakt dan doet het wel pijn, en die pijn blijft dan zeker een paar uur hangen en zeuren. Als iemand alleen al de aanstalten maakt om op m'n schouder te kloppen of slaan duik in een reflex weg, en dat moet een raar gezicht zijn. Maar goed, nu zag ik dus dat het elke dag wel een paar keer gebeurde, en dat dit waarschijnlijk al lang zo gebeurd, maar dat het me nooit is opgevallen.

Als je m'n bioritme nog herinnerd, ik ben over het dal heen en er zit weer een stijgende lijn in. Dit heeft wel veel te maken met werk, daar gaat het nu okee. Bij de ABN Arbo Dienst hebben ze nu wel het vertrouwen dat ik het goed doe, en ook bij Erbi en Verkerk gaat het best goed. En omdat het werk dan wel goed is, kan ik me ook beter ontspannen zonder me gehaast te voelen. Marlene, mijn halfzus(je), is over twee weken jarig. Ik kan niet op haar verjaardag komen, en omdat ze zich wel kon conformeren met mijn geestelijk toestand hebben we wat afgesproken in Amsterdam. Daar zijn we op de Albert Cuyp wat gaan eten bij een restaurant slash café waar ze een actie hadden voor War Child. De fooi en een deel van de omzet ging daarheen. Erg relaxte sfeer en ik heb boven mijn verwachting lekker gegeten, maar het was vooral gezellig. Niet alleen over het verleden en de toekomst gepraat, maar over van alles en op een gegeven moment liep Ruud de Wild nog langs. Lekker boeiend, maar toch het vermelden waard. Het was in ieder geval leuk en tijd was echt een relatief begrip want om half drie zaten we er nog.

Vorige week heb ik voor het eerst een ribbroek gekocht. Dat linkt dommer dan het is, de eerste seconde dat mijn oog erop viel was ik er weg van. Hij moest nog wel afgemaakt worden en gisteren kon ik hem ophalen. Zelden dat ik iets heb met kleren. Maar broeken is voor mij altijd een drama, ze passen nooit en ik heb zakken nodig aan de zijkant om mijn portemonee in te doen.

Eind oktober wordt het druk. Weekendje Veluwe, concert van Moloko, premiere van de laatste Matrix, Race experience op zandvoort (met Raymond zelf formule 3 racen op het parcour). Ik heb er zin an.

Talking about Raymond. Hij is al een hele tijd op zoek naar een huis. Zo makkelijk als dat voor mij was, zo moeilijk is het voor hem. Hij heeft een erg beperkte selectie. Gisteren haalde ik een DVD bji hem op en toen kwamen we er en passant nog op. Hij had net een huis gezien waar hij wel wilde kijken. Ik stelde voor meteen in de auto te stappen en er heen te gaan en dat is wat we hebben gedaan. Ik 'voelde' het huis en dat betekend voor Raymond dat ie het gaat kopen . Nee kidding, maar ik was erg enthousiast en Raymond ook wel. Het leek hem niet netjes om aan te bellen, dus dat hebben we niet gedaan. Het zijn van die mooie huizen langs het Bezuidenhout, tegenover het bos waar de Koningin woont. Super locatie, dus afwachten of mijn gevoel klopt....

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: