4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Op een rijdende trein springen
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 13 Nov 2003 :  19:00:46  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Ken je die term? Het is als in een project stappen dat al in volle gang is. De besluiten zijn al genomen, het doel is al bepaald. Dit is zoals het project bij de ABN-Amro (Arbo Services) voor mij is. En ik heb er erg veel moeite mee.

Ik ben al niet zo snel van begrip, en moet ik vooral programmeren in de code van iemand anders. Dat gaat me niet makkelijk af en mijn stemming is gekoppeld aan mijn prestatie. Ook bij Verkerk is de druk groot. 6 maanden ging het rustig aan en nu moet ineens alles af. De laatste weken werk ik bijna elke avond over en eigenlijk gaat dat me wel goed af. Het is mijn eigen kindje en mijn programmeerkracht neemt toch wel toe. Soms moet ik aanvullingen doen en zie ik dat ik daar in mijn code eigenlijk al rekening mee gehouden heb.

Als vergoeding voor mijn harde werk heb ik nu eindelijk mijn eigen bioscoop af. Ik heb een breedbeeld gekocht a75 kg . Hij paste niet in de auto, maar Ray was snel ter plaatse en heeft me geholpen. Film kijken is nu echt super, en het is af.

Het is bijna zeven uur en Ray komt me zo ophalen om naar Kosheen te gaan in Paradiso. Marc en Erwin gaan ook mee. Clemence en Mika moesten afzeggen omdat één van hun poezen ziek is.

~~~
To be concluded

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 13 Nov 2003 :  19:04:14  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Hier alsvast wel de foto's en een filmpje van het Racen afgelopen zondag:

/images/Dagboek/20031113/8.avi

Henri
~~~~
"Darkness cannot drive out darkness, only light can do that. Hate cannot drive out hate, only love can do that."
--Martin Luther King
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: