4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Onzekere tijden
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 24 Nov 2003 :  22:07:50  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
De laatste tijd weinig tijd kunnen vinden om hier te schrijven. Er is weer een hoop gebeurd. In mijn nieusberichten schreef ik dat de site voorlopig even verplaatst naar www.henrikoppen.nl. Dit heeft alles te maken met het failliesement van Hans Verkerk Keukens. Mijn zeer gewaardeerde klant stond net op het punt mijn software volledig in gebruik te gaan nemen. Erger nog, de dag dat het live ging werd er surseance van betaling aangevraagd. Toch erg onverwacht omdat de software die ik voor ze gebouwd heb (en samen met mijn collega's daar heb ingericht) de tijd zou krijgen zich te bewijzen. Een finacier is soms slecht te voorspellen, en nu is het doek gevallen. Ik weet niet wat er nu gaat gebeuren en zal er niet over schrijven. Mijn domein 4xs.nl wordt ook ge-host door HVK, vandaar dat mijn site misschien tijdelijk uit de lucht verdwijnt.

Ik heb al maatregelen getroffen dit te voorkomen, door zelf domein registrant te worden, maar het is de vraag of ik die tijd krijg. Ik heb een nieuwe computer gekocht zodat mijn huidige een server wordt.

Door al deze zaken ben ik ook niet toegekomen aan het schrijven van het verhaal van de dag racen op Zandvoort. En zo meteen komt er een keuringsarts (ben een verzekering aan het overzetten) dus zal het er ook niet van komen.

Alles gaat verders goed met me, maar de dagen zijn wat hectisch. Toch in het weekend heb ik niet erg veel gedaan, vooral mijn nieuwe computer ingericht en even zitten spelen met het aansluiten van een videocamera op de computer. Ik kan nu mijn eigen films maken . Als de site overigens uit de lucht verdwijnt zal deze voorlopig verder gaan op mijn andere site.

Verders ga ik met Michel en Margo op de wintersport in Januari. In een klein dorpje in Tirol. Nu hopen dat de sneeuw goed is.

De laatste tijd heb ik ook weer erg veel aan mezelf gedacht. De aloude vragen over wat ik wil enzo, en ik ben er nog steeds niet uit. Ik weet wel dat als ik in de waan zit van mijn werk en de routines in mijn leven, ik er zo niet uitkom. Ben niet ontevreden ofzo, maar ga echt wat meer naar rustmomenten zoeken. Wellicht door het failliet gaan van HVK dat er wat minder druk op de ketel staat, en daar hoop ik eigenlijk op.

De nieuwe tv bevalt erg goed. Een film kijken is echt een sensatie. En ik vind thuis nu officieel leuker dan in de bios. De bel gaat, wellicht de keuring, maak het later af...

Henri
~~~~
"Darkness cannot drive out darkness, only light can do that. Hate cannot drive out hate, only love can do that."
--Martin Luther King
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: