4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Jetlag
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 29 Mar 2004 :  09:47:42  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Stel ik me erg aan als ik zeg dat ik een jetlag heb? Zondag kun je in principe uitslapen dus merk je dat verschil niet zo, maar gisteravond was ik nou niet echt moe, kom slecht in slaap, maar ik voel me nu een zombie omdat ik er voor mijn gevoel supervroeg uit ben gegaan. Gevolg is ook dat ik nu nog half loop te slapen en een tikkeltje chagarijnig ben.

Het goede nieuws is dat het zomerse gevoel naar boven komt omdat het pas veel later donker wordt. Al hoewel het met zo'n grijze dag als deze weinig uit zal maken...

Mijn vader komt nu definitief naar Belgie toe, en hij heeft deze week al een huis gevonden in de buurt van brussel. Ik heb kleine foto's gezien en het ziet er erg goed uit. Zaterdag wat met hem gegeten op Kijkduin. Daar was Marjolein ook, maar die had met een schoolvriendin afgesproken die ze al meer dan veertig jaar niet had gezien. Ze had haar gevonden bij Schoolbank.nl. Zo simpel idee, maar zoveel mensen hebben al plezier gehad van die site. Als iemand een goed idee heeft, zo'n site als Schoolbank.nl kan ik in een paar avonden maken (lay-out laat ik wel door iemand anders doen).

De server waarop 4xs draait (en nog zo'n 20 andere sites) heb ik verplaatst naar Nieuw Vennep. Daar staat ie wat dichter bij iemand die er ook verstand van heeft.

Zaterdag had ik ook weer de puf om hard te lopen. Ik zit daar wat tegenop, maar als ik het heb gedaan geeft het voldoening. Zondag ochtend kwam Nicole langs. Die heeft meer dan een jaar geleden heel veel problemen gehad met haar linkerschouder. Daar is ze wel geopereerd, maar dat hielp weinig. Pas na veel oefeningen enzo ging de pijn weg en heeft ze er geen last meer van. Doktoren hadden gewaarschuwd dat haar andere schouder ook problemen zou kunnen geven. Dat leek aanvankelijk niet te gebeuren, maar zondag belde ze dat het flink mis was. Daarop is ze naar mij toe gelopen en hebben we nog zo'n drie uur met elkaar gekletst. Zo vloog de dag eigenlijk voorbij. Moest nog wat werk doen, en heb dat met tegenzin ook gedaan en 's avonds nog ff ge-AOE-ed (dat online spel dat ik met wat vrienden al zo'n 5 jaar speel, how pathetic).

Maar goed. Dit is mijn dagboek, als ik het nog zo mag noemen. Een dagboek is prive. Dat is dit niet. Dit is de eerste keer dat ik er moeite mee heb om te schrijven wat er in me om gaat. Ik ga eerst een glaasje karnemelk drinken voordat ik verder schrijf...

Henri
~~~~
It's taken a long time, but I've just about learned how to quit flapping my arms and float. It's good to float.
-Al Pacino
____
PS: Deze quote vind ik prachtig, maar ik schijn de enige te zijn...
PPS: De uitdrukking 'even een glaasje karnemelk drinken' heb ik van de ex directeur van Verkerk (Fred). Dat zei hij voordat hij een moeilijk gesprek in ging.
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: