4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Op de fiets
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 02 Apr 2004 :  11:34:38  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Gisteren was het eindelijk zo ver, het weer was zo goddelijk dat ik er gelukkig van werd, en ik besloot nu eindelijk op de fiets naar mijn werk te gaan. Dat was maar een kwartiertje fietsen, maar wel lekker om buiten te zijn.

Op wintersport ben ik een aantal keer op mijn stuitje gevallen. Af en toe is dat nog pijnlijk, maar veel last had ik er niet van. Tot gisteren en langzaam trok het door mijn rug heen alsof ik er doorheen gegaan ben.

's Avonds ben ik voor een andere fiets gaan kijken, eentje met een motortje ofzo (Sparta met). Ik dacht aan 2e hands, maar uiteindelijk is het een zo goed als nieuwe geworden. Er pas 1700 kilometer op gereden.

Hier is een plaatje van Mijn nieuwe fiets.

Voor mijn conditie zal het niets opbrengen, voor levensgeluk des te meer....

Ben nu aan het werk, ik schrijf later verder.

Henri
~~~~
It's taken a long time, but I've just about learned how to quit flapping my arms and float. It's good to float.
-Al Pacino

action man dann
Nieuw forum-lid

Netherlands
3 Posts

Posted - 03 Apr 2004 :  17:35:36  Show Profile  Reply with Quote
He Henri,leuke fiets heb'ie!?
Is het echt, of is het een geintje!?
in iedergeval heb 'ie nu een echte "fiets" om met de grote jongens mee te komen tijdens het pinkster motor w-end
Grapje gozer.Greetz Dann Man.
Of te wel, DON'T TOUCH MY BIKE!! jaloerse suzuki gsx-r rijder.
Go to Top of Page

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 03 Apr 2004 :  18:30:12  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Hey Danny!

Donderdagavond gekocht, vandaag opgehaald. Donderdag kon ik niet testrijden dus had dat wel als voorwaarde gesteld, ik moest inderdaad ff wennen, maar hij rijdt als een trein. 600cc maar met voldoende vermogen t*ring . Mijn moeder was er minder blij mee, maar zo vaak zal ik er toch niet op rijden en ik heb hem vooral gekocht voor het toeren. Niet voor het dagelijkse verkeer. En ik kan hem in ieder geval binnen zetten, dat was wel een voorwaarde.

Ging in de eerste instantie voor een wat oudere motor, maar heb me uiteindelijk toch laten overhalen...

Motoren houden toch wel lang hun waarde vast als ze in goede staat blijven en niet teveel kilometers maken. Ga je nog mee met Pinksteren? Bennet ff bij Dennis en Cindy geweest en Dennis liet me wat van de route zien die hij gepland heeft in Duitsland (Sauerland geloof ik). Zij wonen trouwen nog geen 3 minuten van mij vandaan...

Alles goed verders? Ik hoor je wel over de mail ...

Henri
~~~~
It's taken a long time, but I've just about learned how to quit flapping my arms and float. It's good to float.
-Al Pacino
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: