4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Reduce Fat Fast
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 19 Apr 2004 :  21:53:08  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Als je denkt dat ik die gebruik ben je goed gek . Maar van het weekend zat ik toevallig een eitje te veroberen en deed ik de TV aan. Eerst kwam er een reclame die onder andere de volgende uitspraak had "Bent u het ook zat om bij de doktor te horen dat u er maar mee moet leren leven?". Het product was een een of andere talisman of genezende hanger voor 129 euro!! Zoiets vind ik dan behoorlijk slecht. Je speelt in op bijgeloof en het gaat om behoorlijke bedragen. Daarna kwam er een stuk over Reduce Fat Fast. Pillen slikken met twee glazen water en de kilo's vliegen er vanaf... Yeah Right! Meteen 'google' ik de term en kijk wat de meningen hierover zijn. Naast veel mensen die zeggen dat het niet werkt, is er een enkeling die er wel baat bij gehad (denkt) te hebben. Viel het me ook wel op dat veel mensen klaagden dat het niet werkte en duur was, maar dat ze het maar drie weken geprobeerd hebben. Dat is natuurlijk ook halfslachtige poging. De inhoud waren overigens geen fat-burners, maar bestond uit pillen met twee thee soorten daarin; Java thee en Groene Thee. Anyway om er niet meer woorden aan vuil te maken zijn de producten gewoon kul en niet goedkoop en is het heel sneaky zoals ze het brengen. Maar goed, dit is een inleiding voor het heugelijke nieuws dat ik nu zo tussen de 85 en 86 kilo weeg, tegenover de 89 kilo van een kleine twee maanden geleden. Sport ik meer? Nauwelijks. Ik snoep minder, stop met eten voordat ik vol zit, probeer wat meer fruit te eten en eet minder vlees. Simpel maar blijkbaar heeft het effect. Door de weegschaal en de vetmeter ben ik er meer mee bezig, en waarmee je bezig bent in je hoofd onstaat in de werkelijkheid, ik blijf bij mijn mening dat denken scheppend werkt.

De zaterdag was niet minder dan zalig en ik heb de tuin bijgewerkt (mowing grass that is). Zie onder de voor/na fotootjes (jaja, ik weet het bij het maaien stond het tuinhuisje open met mijn sparta met... en zoek de andere 9 verschillen). Later kwamen mamskibeat en Gerard langs en hebben ook nog naast koffie drinken een handje geholpen. Ook wat spullen gehaald voor het onderhoud van de motor en lekker geluierd in de zon.

Vandaag woont mijn vader officieel in BelgiŽ, en ik vind het idee om 'spontaan' langs te kunnen gaan leuk. Het voordeel is dat ie uit Singapore komt en ik dus niet hoefte te helpen met verhuizen .

Deze week moet de ABN-Amro live, en bij dat soort belangrijke momenten voel ik dat toch wel in mijn buik. Zenuwen groeien dan en ik fantaseer 's nachts halve doem scenario's met wat er allemaal mis kan gaan. Het is toch een behoorlijke verantwoordelijkheid en werken met deadlines. Hierna komt de overdracht en dan moet ik met Arcencus toch wel zo ver zijn dat ik een investereerder kan interesseren in het product. Anders moet ik weer opdrachten aannemen en dat wil ik eigenlijk niet. Ook die onzekerheid voel ik, maar eigenlijk is dat ook wel gezond. Als het me niets deed zou ik er ook niet van kunnen genieten.

Inholland is een hoge school, en er is een redelijke kans dat ik daar parttime les kan gaan geven. Het project 'Bedrijf voor de klas' waar ik me een tijdje terug voor had ingeschreven liet aanvankelijk niets horen tot een week geleden. Vandaag al contact gehad en het hangt voor een redelijk deel af van de beslissing van iemand intern. Die kan de functie ook vervullen, maar twijfelt nog. Ik zie het helemaal zitten en het vak dat ik zal geven is scripting. Dat is de code achter een internet pagina die het dynamisch maakt (koppelen met databases enzo). Maar goed ik wacht af, en als het zover is ben ik niet iemand die dat stil houd...

Het is maandag avond en dat is eigenlijk 'Arcencus' avond, dus ga me daar nu op storten. Geeft toch wel weer voldoening als ik daar weer wat van maak...

Henri
~~~~
It's taken a long time, but I've just about learned how to quit flapping my arms and float. It's good to float.
-Al Pacino
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: