4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 De knop om
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 14 May 2004 :  18:26:10  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Deze week was een interessante week, en ik ga vertellen waarom.

Gisteren d.d.13 mei 2004 hebben Ferry, Jenny en ik besloten samen een BV op te richten. De laatste jaren hebben we alle drie een verscheidenheid aan ervaring opgedaan en weten we wat het bedrijfsleven wil. Hieraan willen we invulling geven door middel van het ontwikkelen van een applicatie. Details enzo zullen binnenkort volgen op www.Arcencus.nl. Het is wel een grote stap. Na Jeffrey heb ik geen compagnon meer gehad, en ik heb wel twee keer nagedacht om deze verbintenis aan te gaan. Wel spannend, maar nu wordt het tijd voor actie. De laatste maanden wilde ik samen met Ferry al een plan schrijven maar kwam daar weinig van terecht. Nu we alledrie de knoop hebben doorgehakt voelt het een stuk concreter.

Van de week ben ik ook gevraagd om gastcolleges te geven op Hoge School Inholland te Den Haag. De colleges zijn aan parttime en fulltime bedrijfskundige informatica studenten. Het is wat op de korte termijn besloten, maar dat mag de pret niet drukken. Schrijven is een stuk makkelijker als je een helder beeld voor ogen heb, en een redelijk deel heb ik nu al af. Hoe het gegaan is lees je volgende week, maar ik vind het wel spannend. Jenny en Ferry twijfelen wat aan mijn capaciteiten om kennis over te dragen, maar anderen zien het me wel doen. Ik denk dat ik het goed kan als ik er maar rustig onder blijf en niet teveel gas in één keer geef. Tegen Ferry en Jenny kan ik nogal ratelen omdat ik ervan uitga dat ze toch wel weten wat ik wil zeggen, en dat blijkt dus regelmatig niet zo te zijn.

Zo meteen ga ik naar Jan en Marjolein. Uit het niets nodigde ze me uit om ergens wat te eten. Ik laat me graag verassen.

Deze week is wel wat rommelig geweest. Werken van Abn Amro Arbo Services, maar ook voor Erbi. Een groot probleem van vorige week heb ik (bij toeval) opgelost, en de ontwikkelingen bij Erbi gingen ook goed, en dan voel ik me al snel goed.

Me Arcencus in het verschiet hoop ik echt dat de knop omgaat en dat ik nu echt uit mezelf haal wat erin zit. Dat ik nu eindelijk 'los' kan. Een focus is belangrijk voor mijn productiviteit en op het moment voel ik de focus erg sterk.

Van de week met Ray en Marc naar Kill Bill 2 geweest. We vonden het alle drie super, en in ieder geval een stuk sterker dan het tweede deel. Heel erg sfeervol, goede muziek en presteerprestaties.

Het wordt hopelijk lekker warm dit weekend, want ik heb geen zin om binnen te zitten. Het mag van mijn snel zomer worden....

Henri
~~~~
It's taken a long time, but I've just about learned how to quit flapping my arms and float. It's good to float.
-Al Pacino

Ferry
Gewaardeerd lid

Netherlands
33 Posts

Posted - 18 May 2004 :  15:06:40  Show Profile  Visit Ferry's Homepage  Reply with Quote
Ehh, voor degenen die op de (op dit moment nog weinig informatieve) website van Arcencus willen kijken, de juiste link is www.arcencus.nl. Ergens deze week zitten we met iemand die verstand heeft van websites maken en zal het een en ander snel in de lucht zijn. Zelf zijn we al druk met de teksten bezig.
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: