4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Er is geen eind
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 24 Aug 2004 :  15:38:21  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Bloed kruipt waar het niet gaan kan, en schrijven kriebelt. Ik heb mijn dagboek afgesloten, maar nu ben ik er toch weer aan toe. Ik mist het gewoon om erin te schrijven. En niet eens voor mezelf als dagboek, maar ook mijn manier om tegen de wereld te praten. Zeker nu ik weet dat mijn wereld niet groot is, en ik over het algemeen wel weet wie mijn dagboek leest (een onbekende zal volgens mij snel afhaken).

Maar goed; symbolisch gezien is dit wel een goede dag om te beginnen. Dit is namelijk mijn eerste volledige dag dat ik werk voor Arcencus (lees: voor nop). Na maanden praten in avonden, versnipperde momenten, frustratie en weinig tijd, is er nu eindelijk tijd overdag om aan Arcencus te werken. Overigens is die tijd niet eindeloos. Ik verdien immers geen geld, en helaas heb ik dat wel nodig. Het is mijn doel om nu veel tijd te investeren zodat de plannen en de gedachte achter Arcencus zo tastbaar wordt dat er een klant of investeerder komt die bereid is hier geld in te steken. Misschien dat ik nog wel uit probeer te leggen wat Arcencus is, maar binnenkort is de vormgever van arcencus.nl klaar en kunnen we de site zodanig optuigen dat ik niets meer hoef uit te leggen en het voor zichzelf spreekt.

Het is ook wel een goede week om te beginnen. Net terug van vakantie met Cindy in Portugal (Albufeira om precies te zijn), en vakantie zorgt altijd voor nieuwe energie. Ik moet nog kijken of Cindy wel gecharmeerd is van mijn wens om foto's te plaatsen, en naar mezelf of ik hier over wil schrijven of dit gebruik om meer mijn mening te verkondigen (en piekeringen & overpeinzingen).

Als het er overigens niet naar uit ziet dat we op de korte termijn een klant of investeerder vinden, dan zal ik wederom (part-time) opdrachten aannemen. De ontwikkelingen van Arcencus gaan dan natuurlijk wel door, alleen minder snel.

Als onderdeel in mijn dagboek nieuwe stijl zal ik vermelden welke boeken ik momenteel lees, en naar welke muziek ik luister:

Ik heb net "De Da Vinci Code" gelezen van Dan Brown. Ik heb het niet zo op Hypes zoals Harry Potter, toch is het echt een boek dat zeer gemakkelijk weg leest. Omdat de suggestie wordt gewekt dat het over feiten gaat, voegt dat wel wat toe, maar het is nogal naief (om niet te zeggen: dom) als je echt geloofd in het verhaal en dat er een kern van waarheid in zit. De suggesties zijn gewoon gegeven om het boek spannender en controversieler te maken. Nothing more. Nu zijn er meer dan tien boeken geschreven over dit boek, dat vind ik voornamelijk meeliften op het succes van een ander, maar goed...

Qua muziek luister ik veel naar Moloko (Statues en Things to Make and Do), en ben ik verslingerd aan het nummer van de Rolling Stones "The Spider And The Fly" (en Cindy's vinger die heen en weer gaat bij "Don't tell lies")

Voor de tekst: Spider and the Fly.

Qua filosofie ben ik met Darwin (Origin of species) en Daniel Dennett (Darwin's dangerous idea) bezig.

Henri
~~~~
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: