4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Los Ballos
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 12 May 2005 :  18:53:54  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Dit weekend zou ik eigenlijk op motorweekend gaan. Zoals je weet heb ik de laatste maanden last van mijn ballen en gisteren had ik een echo in het ziekenhuis. Dat is met zo'n zelfde apparaat als waar je kindertjes in de buik mee bekijkt. Daaruit bleek dat ik een ontstoken bijbal heb. Nu is dat op zich een licht geval, maar er staat ergens op een site dat een chronische ontsteking (en dat heb ik volgens de doktor) wel ernstig kan worden.

Nu heb ik vandaag een anderhalf uur op de motor gereden en ik denk dat het niet verstandig is drie dagen achtereen op de motor te zitten, dus vandaar dat ik heb besloten niet mee te gaan. We ff balen, maar goed, mijn 'precious' is belangrijker .

Gisteren kregen we de bevestiging dat de auto's eind augustus geleverd gaan worden. Dat is dus een drie maanden en sneller dan de zes maanden die de dealer aangaf, spannend dus.

Daarnaast gaan we ook verkassen met Arcencus. We hebben nu een mooi proffesioneel kantoor met eigen ingang en een heel stuk ruimer. Per 1 Juli gaan we erin. Tenminste als de mondelinge afspraken nu wel stroken met het contract...

Met Arcencus gaat het best goed. We hebben een gezonde boekhouding en gisteren hadden we een zeer prettig gesprek met een bedrijf dat wel met ons wil samenwerken en veel contact met de markt heeft. Hierover later meer.

Henri
~~~~
"Ook God heeft zijn hel", zei de duivel."Dat is zijn liefde voor de mensen"
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: