4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Snel en langzaam
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 08 Jun 2005 :  17:10:35  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Gisteren wordt ik gebeld door Achilles "Uw auto staat klaar". Hmmm, deze zou pas 15 Augustus komen. Wel leuk hoor, maar ik moet eerst mijn auto verkopen voordat ik het geld heb om het eerste jaar lease te betalen (een afspraak omdat we een beginnend bedrijf zijn). Als je dus een mooie betrouwbare golf Diesel wilt (moet je even kijken onder "Fotoboek" forum).

Dat is dus snel, want we hebben pas een anderhalve maand geleden besteld, en de levertijd volgens de dealer was 6 maanden. Snel is ook dat ik mijn dagboek een update geef, ik weet niet wat het gemiddelde is, maar volgens mij is dat meer dan 14 dagen.

Met mijn loop naar het ziekenhuis gaat het niet zo snel (om niet te zeggen: langzaam). Vandaag ben ik langs geweest bij de chirurg. Deze constateerde toch echt een kleine liesbreuk, nu heb ik een nieuwe afspraak voor een echo, een paar dagen daarna (dan zitten we alweer op 29 Juni) wederom een afspraak met de chirug om een behandelplan en een operatie afspraak te maken. Daarbij komt dat ze nadrukkelijk zeggen dat dit niet de pijnklacht zal oplossen, hooguit dat het wel een verband houdt met elkaar.

Zo is het onderwerp van de topic snel verklaard. Vanaf 1 Juli hebben we een ander pand. Foto's zal ik van de week wel maken. We gaan er in ieder geval een stuk op voorruit. De kosten lopen echter wel op, en de laatste tijd ben ik niet op z'n scherpst. Jenny zat bij de politie, maar door een investering is het budget op voor het project waar ze op zat, we moeten dus op zoek naar een nieuwe opdracht voor Jenny. Het leven van ondernemers gaat niet over rozen .

Vorige week zaterdag hebben Cindy en ik nog lekker Tapas gegeten in "El Pueblo" in de Dorpstraat. Daarna zijn we nog wezen Bluesen op het bluesfestival in het Stadshart. Was erg gezellig en we zijn bij de corona's gebleven. We konden vrijuit dansen met niemand in de buurt. Was dat omdat iedereen naar ons wilde kijken, of dat er wellicht wat knoflook in ons eten zat ??

Ik ben in ieder geval toe aan vakantie en 18 Juni gaat dat ook zeker gebeuren. Lichtpuntje daarvan is dat het verhuizen ook in die week gebeurd en ik dus niets hoef te doen!!

Verder ben ik wel gewend geraakt aan m'n nieuwe telefoon en zelfs de spraak herkenning begint echt te werken.

Gisteren hebben we weer de verwarming aan gehad. Zo koud hadden we het. Waar blijft die zomer nou? Het wordt zo wel schrijnend. Ik hoop dat het een voorbode is van een lange warme zomer. Let the broeikas effect begin!! (Wat is nu feitelijk het probleem?).

Dalijk (vanavond, of als je de foto's hieronder ziet, dan is het al gebeurd) zal ik nog wat foto's plaatsen van de jolijt vorige week....

Henri
~~~~
"Ook God heeft zijn hel", zei de duivel."Dat is zijn liefde voor de mensen"
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: