4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Bioritme 2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 10 Jul 2005 :  22:23:07  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Ik wil de een stukje gaan schrijven over bioritme, maar er stond me bij dat ik dit onderwerp al een keer gebruikt had, en jawel dat is ook zo, praktisch exact 2 jaar geleden.

http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=324

De laatste maand was best spannend. Jenny zat niet op een opdracht, Ferry ook maar half en ik was ook klaar met de mijne. Het sloot nog niet goed aan met het volgende traject samen met een investeerder. Het verkopen van m'n auto wilde ook niet lukken en op m'n werk was ik de laatste weken nou niet echt productief. Dan wordt ik een beetje kribbig en wat onzeker en mis ik het plezier in de dingen. Toch weet ik dat alles ff een periode is, en dat er vanzelf wel weer een opgaande lijn inzit.

Welnu, morgen gaan we echt aan de slag voor ons eigen product. ROI, een bedrijf dat nu klant van ons is, maar ook samen wil investeren in een toekomst heeft nu echt groen licht gegeven. Jenny is nu op vakantie, maar wellicht dat ze weer een opdracht vind bij de politie. En in het weekend kwamen de overburen naar mijn auto kijken en hebben hem nu gekocht. Ik laat mezelf niet in diepe dalen glijden, maar omarm het geluk ook niet meteen. Eerst maar even aankijken hou ik mezelf voor.

Vandaag was een prachtige dag en we hebben niets gedaan. Eind van de middag kwamen Marcella en Patrick eten. Marcella is een collega en goede vriendin van Cindy en Patrick kent Cindy al toen ze een jaar of zes was. Wij hadden het eten (BBQ) verzorgd en Cindy ligt nu achter me te relaxen. Het is kwart over tien en het was gezellig. De wijn was ook lekker en Cindy zit deze nu nog te verwerken in haar bloed .

Allemaal heel lief en vreedzaam. Gisteren hebben we bij Mika en Clemence gegeten en dat was een hoogstandje. Mijn god! Wat kunnen die koken en dan zeggen dat ze het eenvoudig hebben gehouden. Eerder deze week hebben mamskibeat en Gerard ook bij ons gegeten en ook de ouders van Cindy hebben we 'verzorgd'. Alles veranderd en ik ook. Ik geniet er wel van, terwijl ik er een paar jaar geleden heel anders over dacht.

Gisteren hebben we ook Nina aanschouwd. Nina Esmay is donderdag geboren als dochter van Mariska en John. Doordat steeds meer vrienden om ons heen kinderen krijgen, gaat het wel meer leven. Elke keer bewonder ik een baby meer en meer..........

Vandaag heb ik de biografie van "The Beatles" uitgelezen en sinds lange tijd heb ik niet zo'n plezier gehad om een boek te lezen. Ik heb me echt voorgenomen om meer te lezen en dan dus ook biografieŽn.

M'n bakkie thee staat koud te worden, van de week wel meer....

Henri
~~~~
"Ook God heeft zijn hel", zei de duivel."Dat is zijn liefde voor de mensen"
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: