4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 U2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 18 Jul 2005 :  22:25:21  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Zaterdag was voor ons het U2 concert. John had de kaarten gehaald, maar was onlangs vader geworden en ging uiteindelijk zelf niet mee. We zijn dus met Nancy en Frank gegaan. Alles was goed, behalve het geluid, en dat was wel jammer. Het was net als met een voetbal wedstrijd dat je stemmen en instrumenten hoorde galmen, en dat was jammer. Want het weer was goed, de sfeer was prima, Nanc en Frank waren gezellig, het bier smaakte prima, alles was goed geregeld en ook de show as prima. Niet teveel nieuw werk, en perfecte grote schermen. Ik heb me in ieder geval prima vermaakt, maar zal nu echt op gaan letten waar een concert speelt.

Het was een keer in Café Friends dat we binnenkwamen en dat het zo druk was dat we niet eens in de buurt van de bar kwamen. Dat loste ik toen op door een polonaise in te zetten en iedereen daarin te betrekken. Toen iedereen meedeed, piegte wij er tussenuit en konde we aan de bar zitten. Tegen Cindy zei ik dat het wel tijd werd voor een wave. Sceptisch keek ze me aan. Met Frank zijn we aan de ingang gaan staan waar de tribune begon en zijn we gaan waven en zwaaien. De mensen op de tribune keken naar ons en na een paar keer deden er wat mensen mee. Steeds meer mensen zagen het en deden de volgende keer ook mee. Op een gegeven moment werd er een kritische massa bereikt en ging de wave het hele stadion door, 50.000 mensen!! En allemaal aangezet omdat ik het een goed idee vond . Zo zie je dat de juiste ingredienten en iets op het juiste moment doen een grote massa kan bewegen. Vooral omdat iedereen er zin in had. Ik was wel trots en voldaan liepen we terug om een biertje te pakkken.

De auto is verkocht en betaald, de verzekering opgezegd. Weer een stapje dat er toe moet leiden dat ik eindelijk eens echt kan sparen.

Dit weekend heb ik de accu van m'n motor vervangen. Een kleine stap voor de liefhebber, maar ik was wel weer trots. Vandaag moest ik werken in Oostvoorne en ben dus op de motor gegaan. Wel weer ff lekker, maar hoe ouder ik wordt, hoe meer gevaren ik zie. Met de Sportage kan ik een fout maken zonder gevolgen. Met de motor is die kans al een stuk kleiner. Aan de andere kant kan je zo alles wel laten wat leuk en spannend is.

Verder doe ik weer een poging om af te vallen. Nu niet door extra te sporten maar goed op het eten te letten, minder te eten en bewuster te eten en vooral het snoepen te laten. Het heeft alles te maken met routines. Dit keer heb ik er wel een goed gevoel over. Nu heb ik ook wel het gevoel van een kickstart. Ik woog me zondagochtend (na U2), ik had weinig gegeten wel bier gedronken en dan ontrek je zout uit je lichaam waardoor je minder vocht vasthoudt. Ik woog en zat meteen op mijn minimum van een tijd geleden, 83,9 kilo. Nu weet ik dat dit een slecht moment voor een momentopname is, maar het gaf wel het gevoel van vasthouden en mijn best doen.

Op het werk is het druk maar op een eigenaardige manier. Alles groeit nu wel en ik begin me nu ook wel te binden met het kantoor. Op het internet hebben we twee leren kuipstoeltjes gekocht en de kleine bank uit de huiskamer hebben we naar kantoor verplaatst. Alles begint langzaamaan steeds concreter te worden, maar helaas kan ik nog niet genieten van het ontwikkelen aan een eigen product. Daar ben ik nog te nerveus over. Ik ga er pas van genieten als we er succes mee hebben, en dat is jammer. Niet het doel, maar het pad is het doel .

Ik wil ook weer wat gaan schrijven. Opinie of filosofie, maar in de avonden kom ik er steeds niet aan toe, maar kan er mijn vinger niet op leggen waarom niet.

Als laatste gedachte van vandaag: Ik/we genieten echt van het huis. Het is lekker rustig in de tuin, we hebben er best wel veel avonden kunnen eten en alles ziet er goed uit. Michel gaat eerdaags helpen het tuinhuisje op te knappen en helpt met wat andere dingen in het huis, maar het is een feest om thuis te komen. En zoals het nu gaat is het toch best een goede zomer!

Aan het eind willen we de zomer nog verlengen met een vakantie, maar we weten nog niet hoe en wat. We moeten er allebei nog niet geweest zijn en mag niet teveel kosten....

Hier is nog een link met een paar foto's van u2
http://blogger.xs4all.nl/locuta/archive/2005/07/17/51232.aspx

Henri
~~~~
"Ook God heeft zijn hel", zei de duivel."Dat is zijn liefde voor de mensen"

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 20 Jul 2005 :  16:40:42  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote

Zonder woorden....
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: