4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Energie
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Malinka
Nieuw forum-lid

Netherlands
11 Posts

Posted - 07 Sep 2001 :  21:15:52  Show Profile  Visit Malinka's Homepage  Reply with Quote
M'n gezicht zit nog onder het zand. Ik kom net van het strand af. Daar heb ik een anderhalf uur door de wind, regen en zandstormen gelopen. Aan de ene kant om mijn bergschoenen in te lopen, aan de andere kant om in een andere stemming te komen.

En het werkt.

Vandaag gewerkt bij Verkerk. Lekker opgeschoten, maar toch moe en depressief geworden. het gaat allemaal trager dan ik had gewilt, en het werk geeft me geen voldoening zoals het me altijd voldoening heeft gegeven. Dat wordt nog een probleem.
Maar goed, iets aan sport of buiten zijn kan een hoop doen, en geeft bijna altijd voldoening. Gek genoeg moet ik me er wel elke keer toe zetten om het te doen. Maar net zoals nu, voel ik me al een stuk beter. Zeker het gure weer heeft iets speciaals. Ik ben naar de havenhoofden gelopen en gekeken hoe de golven ertegen aan sloegen.
Dit weer is ideaal voor watersporters. Harde wind en hoge golven. Bij de havenhoofden zijn dan de goldsurfers (vanavond wel een stuk of zestig), wat verderop de windsurfers.

Ik heb ook wat door mijn dagboek lopen bladeren, en merk dat het de laatste maanden wat oppervlakkig is geworden, en dat vind ik jammer. Maar nu ik weer denk aan de toekomst en mijn wens om te gaan schrijven, vermoed ik dat dit snel zal veranderen. Ik moet er gewoon meer tijd voor nemen, en wat vaker uit de sleur van werken, slapen, werken komen.

Niet aanstaande dinsdag, maar de dinsdag daarop vertrek ik met drie vrienden naar Peru. Ook dat voorruit zicht heeft twee kanten. Avontuur (en ontberingen misschien wel), maar ook zal ik Malinka missen. Vorig jaar in Tanzania viel me dat *veel* zwaarder dan ik had kunnen denken. Moet ik daarbij wel zeggen dat ik daar veel meer alleen was, en natuurlijk werk had. Dit wordt rondtrekken en met goed gezelschap. Ik heb het in ieder geval nodig om eruit te zijn. Ik hoop veel leuke en mooie dingen mee te maken. Wellicht heb ik weer frisse ideeen als ik terug ben.

Gister was Raymond bij mij. We hebben geraced op de Playstation2. Grand Turismo 3.
Was ouderwets leuk. Vroeger speelde we Lotus Esprit op de AtariST (15 jaar geleden). Dat hebben we vier maanden elke avond volgehouden.
Hij is een race-fanaat. Ik niet. Maar spelletjes op de computer tegen mensen vind ik top. In mijn eentje vind ik die dingen maar saai.

Morgen ga ik zeilen met Malinka en Wilco (Wilco hoord ook bij de vrienden waarmee we naar Zuid Amerika gaan). We zouden eerst met z'n vijfen gaan, maar twee belden af voor het weer, en de drukte. Zeilen hoort juist een beetje bij slecht weer.

Anyways, Malinka is bijna klaar met werken, en ik maak nog even wat dingen af....

Henri

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 07 Sep 2001 :  21:16:57  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
F*ck, was ingelogt onder Malinka's naam. Hehe.

Henri
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: