4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Winterklaar
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 04 Oct 2005 :  20:37:52  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Dit weekend hebben we huis & tuin winterklaar gemaakt. Dat heb ik nog nooit gedaan, maar samen kun je je er beter toe zetten. Het voelt…. Opgeruimd. Toch loop ik de laatste dagen met een beetje raar gevoel rond en ik kan mijn vinger er niet op leggen waardoor het komt. Wel voelde ik vandaag het herfst gevoel. Een waterig zonnetje aan het eind van de middag en een geur die er in de zomer niet is.

Op het werk loopt het nu wel. Trager dan dat we willen, maar het loopt wel. Ferry en ik lopen nogal te kissebissen, maar het is net een relatie, we praten het direct uit. De laatste tijd speel ik weer regelmatig online spelletjes, de tijd vliegt dan, maar de laatste tijd weet ik ineens niet meer wat ik in de avond moet doen. Overdag gebruik ik zoveel energie met het werk, dat ik eigenlijk in de avond niet meer achter een computer zou moeten zitten. Dalijk wordt ik computermoe…

Het klink ook wel suf als ik zeg dat het werk wel zwaar is. Elke dag moet ik me uren achter elkaar concentreren, en lichamelijk is het niets, maar geestelijk is het best een prestatie, tenminste dat vind ik. Als ik klaar ben met werk heb ik vaak best een tijdje nodig om van dat gevoel af te komen. Koken helpt dan wel, of nog even wat onkruid wieden in de tuin. Dit weekend heb ik ook eindelijk de fietsendrager in elkaar gezet en uitgeprobeerd. En hoewel simpel, krijg ik er toch wel voldoening uit.

M’n vader heeft het huis in Leidschendam gekocht en over twee weken help ik een handje wat spullen daar neer te zetten. Hij woont nu in Brussel, maar dan kan ie voorlopig af en toe een weekendje blijven als het ergens gezellig is (veel van de familie woon in de omgeving Den Haag).

Van Cindy heb ik voor m’n verjaardag een lang weekend Texel gekregen, daar zitten we het weekend voor kerst, dus net na m’n verjaardag. We gaan eigenlijk weinig weekendjes weg, op zich jammer (ik ben er lui in), want zo’n weekend voelt dan toch weer als een korte vakantie. Cindy hoeft er niet eens vrij voor te nemen, ze is vrijdag’s toch al vrij.

Als laatste lichtpuntje. Ik schrijf weer. Niet echt een verhaal, meer een visie op het leven en de evolutie. En ik moet zeggen; als ik eenmaal schrijft gaat dat best goed.

Henri
~~~~
"You can either agree with me or be wrong."

Kristen Elise
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: