4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Speciaal
 Fotoboek
 Texel 2005
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  16:41:20  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Hier de foto's van ons weekend in Texel van 16-12-2005 t/m 19-12-2005.

Het dagboek item vind je hier :
http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=514

Onze Chalet (zo heette het, een klein eufenisme), maar beviel uiteindelijk uitstekend. Alles zat er in, zelfs twee badkamers en een vaatwasser.

Zie je? Gezellig!

Ik vond het wel een stoere foto.

De eerste wandeling terwijl het stormde en erg koud was, maar gaf wel de extra kick.

Het ziet er iets donkerder uit dan het was, maar heeft wel de echte Texel look. Overal lagen er ook aangespoelde spullen, weet nu pas wat een jutter is.

Deze wolk kon ik niet laten gaan. De lage zon gaf steeds een extra tint aan alles.

Had ook wel wat

Zijaanzicht (van de toren?) Met mijn mooie speciale unieke oren .

En dan ineens lukt het weer! Een scherpe foto met mooie kleuren en een vrouw naar mijn hart .

Zie ik er niet sympathiek uit?

Een wandeling rondt de ecomare.

Tijdens diezelfde wandeling genoeg plekken voor mooie plaatjes...

Een dubbele regenboog, hier werden we veelvuldig op getracteerd. Maar we hebben nauwelijks in de regen of hagel gelopen.

Beetje onwerkelijk plaatje, alsof ik Cindy erop geplakt heb, maar vind hem wel erg mooi!

Een kerk in De Koog.

Voordat het donker werd een laatste blik op het strand. In de zomer is dit het druktste strand. De zon kwam prachtig door, maar op de foto komt dat niet geheel tot zijn recht.

Henri

~~~~
Leven is alles en het enige wat je écht hebt. Dat inzicht plaatst de rest in perspectief. Zelfs het leven wat je geeft is niet van jou, maar bij jou.
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: