4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Voelen
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 06 Feb 2006 :  14:55:56  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Tijd vliegt terwijl er genoeg stof tot schrijven is. Ik zal beginnen met het belangrijkste. Morgen krijgen we een echo. Cindy was afgelopen donderdag bij de verloskundige en alles was goed alleen lag haar baarmoeder nog wat laag in vergelijking met het aantal weken dat ze is. Niets om je zorgen over te maken, maar wel voldoende aanleiding om voor controle naar de gynaecoloog te gaan. De eerste echo vond ik best spannend, deze vind ik nog veel spannender. Het is dan weer bijzonder om te zien hoe we hier mee omgaan. Van donderdag tot dinsdag lijkt een zee van tijd, maar na het besef dat je gewoon moet wachten en daar niets aan te veranderen is moet je maar hopen en vertrouwen. Er is een redelijke kans dat we dan morgen ook zien of het een jongen of een meisje wordt, de uitslag zullen we niet geheim houden. Als ik meer weet zal ik meer vertellen.

Vorige keer schreef ik over dat we naar de bios zouden gaan, Cindy was erg moe en is niet meegeweest, dus was met Ray. Het filmhuis is Den Haag is top. Het bezoek is van het type Groen Links en wel een erg leuk publiek. Daarnaast zeeen van beenruimte en supergoed geluid. De film was wat afgekalft maar Pacino was te gek!

Vorige keer schreef ik dat ik last had van mijn hart. Dat is in totaal zo’n week of drie geweest. Nu is het weg. Zo weg dat het raar is. Van de keren dat ik gevoeld heb sloeg mijn hart niet één keer over. Niet één keer! En geloof me dat is een wereld van verschil als hij elke vierde slag iets geks doet. Het zal dus wel met spanning te maken hebben gehad. Heb nu overigens wel weer last van mijn pees (aka mijn bal van vorige jaar). Maar ondanks dat het zeurt en erg aanwezig is.. I couldn’t care less. Prioriteiten liggen nu wel anders.

Waar ik me ook over verbaasd heb is Cindy. Cindy is goos op haar Ka-tje (haar auto dus). Nu reed een overlaat achteruit bij een stoplicht tegen haar aan. Ik zou grote woede en onbegrip verwacht hebben zoals ik haar ken, maar soms is haar gedrag in positieve zin onvoorspelbaar. Ze vulde het schade formulier in, belt thuis de garage en daar staat hij nu. Voor het oog overigens geen schade, maar die man zijn bumper was wel echt beschadigd dus er moet wel naar gekeken worden. Ze is er nogal laconiek onder en wat waardeer ik wel erg.

We hebben de ongeboren vrucht overigens ook erkend en het wordt een Koppen. We waren daarvoor op het gemeentehuis. Ik ben een jaar in Australie geweest en dat had nog bijna voor problemen gezorgd. Eigenlijk moest ik uit Australie een verklaring krijgen dat ik daar niet getrouwd ben (geweest). Nu kon ik af met een eigen verklaring, dat was omdat ze medewerker coulant was. Nooit bij stil gestaan.

We hebben nu ook een nieuw bed, en Ferry heeft nu mijn oude waterbed. Dat opruimen daarvan was overigens een waterballet (waar Cindy gelukkig niet bij was). Het eerste deel ging snel en voorpoedig, bij het tweede deel moest Gerard aan te pas komen omdat de pomp niet meer werkte en de slang uit de toilet losgeschoten was en water alle kanten op spoot. Het nieuwe bed slaapt goed, is wel harder en ik rust er minder goed op uit. Leuk voor Cindy want nu ga ik tegelijk met haar naar bed omdat ik gewoon moe ben.

Ik fiets nu dagelijks naar kantoor alleen kreeg ik een lekke band. Heb de fiets een flinke beurt gegeven met nieuwe banden en hij rijdt weer als een zonnetje. Het is toch 40 minuten sport elke dag en zelfs in de miezer ga ik.

Ben ook nog met Mika naar Vrienden van Amstel Live geweest. Cindy had geen zin en de kaarten die ik had van Marc ben ik helaas aan niemand kwijt geraakt. Waren met z’n 2-en dus en ik vond het gewoon weer super. Heb al weer kaarten voor volgend jaar (met vrienden van Cindy en Cindy).

Afgelopen vrijdag ben ik in Amsterdam wezen eten met mijn halfzusje Marlene. Zij kent de “hotspots” en ook deze keer waren de locaties weer erg goed en was het erg gezellig. Bij de Marokkaan gegeten en daar werkte een zeer mooie ober. Ik val echt niet op mannen maar kan me voorstellen dat vrouwen van hem zwijmelen. Een Aladin die ook nog eens totaal niet arrogant overkwam. Hij moet wel homo zijn . Daarna nog wat gedronken en toen ik Marlene weer naar huis bracht belde een vriendin. Ik zou haar bij die tent afzetten maar omdat ik makkelijk een parkeerplek zag heb ik er ook nog wat gedronken en was ik om half vier thuis. Niet erg handig omdat ik zaterdagochtend mijn zwager Jorg beloofd had zijn oude keuken af te voeren. Dat ging allemaal nog wonderwel maar lag in de avond om tien uur in mijn mandje. Uitgeteld.

Cindy is afgelopen donderdag begonnen met Yoga lessen, daar komt binnenkort nog zwangerschapsgymastiek bij en onderwijl blijft haar buik groeien. Afgelopen vrijdagavond heeft ze voor het eerst de baby gevoeld!! En nu kan ik niet wachten dat ik het ook kan voelen, alleen moet ik daar nog wel een paar weken geduld mee hebben.

Gisteren kregen we Martine, Han en hun 16 weken oude zoon Jasper op bezoek. Een heerlijk tevreden ventje. We hadden het over plassen bij het luier verwisselen en Jasper voegde daad bij woord en plaste over de tafel heen .

Vrijdag kreeg ik trouwens een mailtje van een Willem (http://wvanheemstra.blogspot.com), hij had een verhaaltje gelezen van mij en vroeg of ik er wat voor voelde als het verfilmd werd. Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog geen details en je moet er geen Hollywood productie van te verwachten, maar ik zou het leuk vinden als het gebeurde. Als er wat over te vertellen valt zal ik dat zeker doen, voor nu vond ik het vooral leuk om het te melden.

Op naar morgen... Prioriteiten...

Henri

~~~~
Leven is alles en het enige wat je écht hebt. Dat inzicht plaatst de rest in perspectief. Zelfs het leven wat je geeft is niet van jou, maar bij jou.
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: