4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Rijkdom
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 18 May 2006 :  20:56:05  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Rijkdom is om in een heerlijke auto te rijden zoals ik die heb, maar ik geniet nog meer van op de fiets naar m’n werk gaan. Dat gebeurt veel vaker. Alleen als het regent of als ik een goede reden heb om met de auto te gaan pak ik hem.

Rijkdom is ook het heerlijke weer. Op maandag liepen we nog in ons winterjas, in het weekend kwam het woord jas in onze gedachten niet meer op. Rijkdom is de tuin die laat zien dat het leven sterk is, en vol schoonheid.

Ik voel me ook rijk als ik naar Cindy kijk. Haar mooie ronde buik, maar vooral haar ogen die me o zo trouw aankijken, elke nacht voordat we gaan slapen.

Rijkdom is het salaris wat ik krijg, het huis waarin ik woon, de ouders die ik heb, de warmte van mijn schoonfamilie en de lol die ik met collega’s en partners heb.
Op de fiets naar huis besef ik dat allemaal en verbaas ik me over dat ik me ook af en toe niet goed voel. Dat ik chagarijnig ben, en het af en toe teveel wordt met werk. Dan twijfel ik aan mijn capaciteiten en heb ik lichte faalangst. Rijkdom is dan weer dat ik besef dat die gevoelens tijdelijk zijn.

Door de hormonen schiet Cindy wel eens ver uit haar slof, maar ook zij weet dat het momenten zijn die overgaan en we gaan er steeds beter mee om. Gisteravond hadden we nog “puf” les. Vooral erg suf en vandaar dat ik af en toe een bijdehande opmerking maakte. Met Cindy gaat het nog steeds erg goed en daar is ze ook erg blij om.

De laatste tijd speel ik veel Travian(.nl) een online spelletje. Ik ben gek op spelletje en ben dus ook meteen verslaafd. Zo erg dat ik erover denk om er weer mee te stoppen (hoewel ik van de 15.000 mensen op de 135e plek sta). 15 Mei zouden we ons product opleveren voor de test, maar dat is bij lange na niet gehaald. Wat een draak is dat! O, nee, uitdaging moet ik zeggen. Maar goed, daar is het laatste woord nog niet over gezegd. We hadden overigens iemand aangenomen: “pim”. Pim was onze vormgever maar heeft zijn proeftijd niet gehaald. Niet omdat hij niet goed was, maar gewoon nog een onvolwassen mentaliteit had. 27 jaar en type eeuwige student. Erg leuke en beleefde jongen, maar was (naar eigen zeggen) er toch nog niet aan toe zei hij tijdens zijn exit gesprek. Tijdens één van onze gesprekken hadden we het nog wel over een leuk boek wat hij had, deze ben ik nu nog aan het lezen. Het laatste jaar heb ik geen leesboeken meer gelezen, maar deze pakte ik toch wel weer lekker op.

Door de drukte de laatste tijd komt het er niet van te schrijven, en ook veel foto’s van Cindy heb ik nog niet gemaakt. Dom dom dom, maar die dingen gaan nu eenmaal zoals ze gaan. Nu plaats ik dit maar weer snel in de hoop dat ik het weer beter bij ga houden…

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: