4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Het grote aftellen is begonnen
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 04 Jul 2006 :  21:23:47  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Nog een paar dagen tot 12 Juli. Cindy begint het nu zwaar te krijgen. Haar voeten zijn opgezet, omdraaien in bed is al een hele expeditie. De kleertjes zijn gewassen, het bedje en de wieg al opgemaakt, de koffer klaar gezet. De enveloppen zijn bedrukt met adressen, de box is in elkaar en het enige waar we nu op wachten is de bevalling

Nu merk je wel dat alles in het teken van de baby staat. Ik denk er veel aan en we praten er veel over. Met deze hitte als we ís avonds buiten zitten de vragen we ons van alles af. Hoe ziet het eruit, hoe ruikt het. Ik probeer me van alles voor te stellen, maar meer dan een vage indruk en gevoel krijg ik niet.

Een ander wonder is het herstel van de vader van Raymond. Hij is niet helemaal de oude en snel moe, maar als je ziet wat hij heeft meegemaakt is dit gewoon een wonder. Niets minder dan dat. Ik ben even langs gegaan en hij zag er best goed uit, maar doet wel alles heeeel rustig aan.

Japie had ook een slechte week. Oud en stram als ze is (naam komt van Jappelientje), is ze toch de strijd aangegaan met een jonge kater zo groot als een babytijger. Daar heeft ze toch veel slaag van gehad en 3 dagen lang bleef ze in haar mandje liggen en ging er alleen uit voor haar behoeften. Nu gaat het weer met haar, maar met dit weer slapen ze echt 20 uur per dag.

Ik vind het weer heerlijk en Cindy doorstaat het redelijk. Goed gezien de omstandigheden maar erg leuk is het weer niet. Vrienden en familie komen nog even langs en vrijdag gaan we zelfs nog naar Marlene om daar te eten en haar vriend Benno te ontmoeten.

Vrijdag gaat Ferry een paar weken met vakantie en Jenny daarna, met de aankomende bevalling betekend dit dat de werkzaamheden dalijk even stil zullen staan. Er zijn veel kleine opdrachtjes waar we niet omheen kunnen en eigenlijk is het erg druk. Wel positief nog steeds ondanks de vreselijke uitloop.

Ik hou het kort, ga nog even voetbal kijken bij de buren.

Henri
PS: We hebben nog wel veel foto's gemaakt met Cindy haar nieuwe camera. Van de week zal ik er een zooi plaatsen...

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: