4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Speciaal
 Fotoboek
 Diversen Juli 2006
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 16 Jul 2006 :  21:36:31  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Ik heb een tijdje geen foto's geplaatst, hier even een update... (foto's met Cindy's Ixus 60).

BBQ in de tuin. Het was me nooit echt goed opgevallen maar tot ruim acht uur 's avonds heb ik de zon. Begin dit jaar hebben de buren een boom weggehaald, ik denk dat deze veel verschil maakt.

Dit was onze eerste BBQ in de tuin dit jaar.

Zwangerschap betekend een hoop. Elke dag een beetje meer Cindy zeg ik graag. Hier zie je twee van mijn diva's op het gras.

En close up.

Bij de kinderboederij 't Geertje kun je (Cindy zou zeggen "gezellige") bootjes huren.

Dit is de wieg waar Cindy en haar broer ook nog in gelegen hebben. Bijgewerkt door de ouders van Cindy en zelfs nog met de originele bekleding van 34 jaar geleden!

BBQ-en bij Dennis.

En binnen aan tafel . We hadden die dag hard gewerkt om over de site te praten die we zullen opzetten met mountainbike routes. (half uur praten, daarna bieren!)

Wandelen in het balijbos en meteen ff de nieuwe fietsbrug over de A12 gepakt.

Veel vrouwen weten zich niet te kleden als ze zwanger zijn. Cindy is hierop een positieve uitzondering!

Ik loop een boel te bellen

Tja, weer een plaatje van ons huis zoals ik ze vaker heb gemaakt. Alleen nu met een saillant detail!!
Het pas eigenlijk wel.

Sinds kort heb ik een passie voor witte wijnen (Chardonnay's vooral). Ik was nooit zo van de witte wijn, maar met dit weer vind ik een goede witte wijn fantastisch! Vooral als de smaak subtiel is en pas tot je doordringt na een paar seconden.

Oranje gekte. Op met je Duitse helm voor het vaderland

Ik heb altijd gedacht dat katten anders sliepen....

Kijk, deze wijn heb ik van iemand gehad (ik weet niet meer wie), en die was *fantastisch*
Wil de gever zich melden, want hier wil ik meer van!!

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: