4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Speciaal
 Peru
 Nog geen 2 dagen weg en de eerste halve kater!
 Forum Locked
 Printer Friendly
Author Topic  

Marc
Moderator

Netherlands
18 Posts

Posted - 21 Sep 2001 :  02:05:05  Show Profile  Visit Marc's Homepage
Henri heeft al een hoop geschreven vandaag over de eerste ervaringen in Peru. Leuke aanvulling hierop is het feit dat we gisterenavond in Pisco de eerste zuipavond hebben gehad.
Met twee jongens uit Breda zijn we begonnen met ´Pisco Sour´: een vaag, veel alcohol bevattend drankje, dat een finishing touch krijgt met een laagje opgeklopt eiwit. Best te drinken (ik spreek niet voor de anderen). Daarna aan de steeds groter wordende ´Christal´-biertjes (es mejor) gezeten. We begonnen met kleine flesjes om te eindigen met flessen van 1,1 liter. Niet verkeerd
Vandaag dus ook de eerste blijvende house- met afterparty in mijn hoofd aan het begin van de dag. Daarna zeeleeuwen kijken (en ruiken) en hopen dat je de ´guano´ (vogelpoep) van de duizenden volgels kunt ontwijken. Het is gelukt!
De middag zijn we Flamingo´s gaan kijken (2 km afstand, maar das een detail). Voor het eerste gebakken haai gegeten. Nu staan we op het punt lekker te gaan drinken-eten-drinken om ons voor te bereiden op de trip naar Ica die ons morgen te wachten staat. Waarschijnlijk reist een medewerker van ons hotel morgen met ons mee om zijn broer te bezoeken. Een erg grappig mannetje: jong, druk en leergierig om andere talen te leren.

Nou, ik hou het hier even bij en tot het volgende verhaal!!

Marc

Topic  
 Forum Locked
 Printer Friendly
Jump To: