4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Eindejaarspurt
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 18 Dec 2006 :  14:28:43  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Marjolein, de vrouw van mijn vader stelt elk jaar een eindejaars/kerstgroet op. Daar verteld ze in het kort hoe het afgelopen jaar eruit zag. Af en toe is dat echt op z’n amerikaans, dus alles vertellen met “glans”. Dit jaar viel dat “bling bling” gehalte enorm mee en was het wat sober. Niet gek, want er is in dit jaar veel gebeurd en niet alles daarvan is goed nieuws. Een balans opmaken van het jaar vind ik verders best een goed idee, en ik zal mijn versie er wellicht ook van doen .

Volgende week heb ik de hele week vrij. Lekker relaxed met vrouw en kind. Maken we er weer een bonding experience van.

Afgelopen vrijdag was ik jarig. 35 jaar geworden, en dat voelt oud terwijl ik geestelijk nog jaren achterloop (ofwel Jong ben). Door Cindy ben ik meer mijn verjaardag aan het vieren en dat is leuk. Zelfs m’n tante was van de partij en het was leuk om te zien dat de familie van Cindy en mij leuk met elkaar spraken. Vaak zie je dan toch zo’n scheiding en nu was dat totaal niet zo. De avond daarvoor hadden we een personeelsuitje met ROI. Eerst Karten in Utrecht en daarna eten in Club11 in Amsterdam. Dat is een restaurant/club achter centraal station. Erg afgelegen en volgens mij is het een sloopgebouw wat op de 11e verdieping na leeg is. Wel een prachtig uitzicht op het IJ en mooie ambiance. Later op de avond waren alleen Ferry en Jan nog over en stroomde het ineens vol met potten en poten. Bleek dat er een gay-filmweek was gestart en dat dit een soort “after-party” was. Levensgevaarlijk! Ik moest naar het toilet en had afgesproken dat als ik niet binnen 5 minuten terug was, ze me moesten komen zoeken. Ik had nog een bivakmuts van het karten meegelopen en omdat ik vol stond van de champagne had ik dat ding opgezet en was ik ermee rond gaan lopen. Achteraf gezien erg grappig.

Wel pas om kwart over drie thuis en de volgende dag vreselijk moe, ook na mijn verjaardag had ik een off-day. Voelde me lichtelijk depressief en was ook erg mat naar Leon toe. In de avond was het weer erg gezellig en was er van die depressie niets meer over! (Lang leve Cindy, haha). Zondag hadden we overdag nog een verjaardag van Hille. Leon had het na twee uurtjes wel gezien en kreeg een overload aan prikkels. Hij geeft zijn ogen goed de kost. Leon heeft nog wel eens dat hij in zijn slaap huilt. Dat klinkt dat heel zielig en ik schiet dan naar boven. Daar aangekomen slaapt ie gewoon en zelfs zijn speen valt er niet uit als ie die in zijn mond heeft. Zondagavond merkte Cindy nog op dat hij dat wellicht wel weer zou doen en dat het door die prikkels komt. Ze kreeg gelijk want in de avond en later ook een keer in de nacht moest hij vreselijk aandoenlijk huilen. Na een fles was hij weer tevreden maar ik kon er niet meer van slapen. Niet dat ik overdreven bezorgd ben, alleen voel ik er zoveel bij. Ik koester die gevoelens ook hoor! Het zijn geen nare gevoelens, maar ze zijn vooral intens. En dit soort dingen maken we juist gelukkig. Liefde voelen is gewoon een gunst. En hoewel ouders hun liefde vaak heel actief laten blijken naar hun kinderen, doen kinderen het op een heel andere manier. Maar zeker niet minder. Gewoon op een “level” dichter bij de ziel of instinct.

Een week of twee geleden zijn we begonnen met potjes. Geen fles maar met een lepeltje. Uiteraard geflimd. Heerlijk zoals hij niet precies weet wat hij ermee aan moet, maar pienter genoeg om te beseffen dat het eten is. Nu is het al routine en loopt ie te happen als een vis op het droge als ie het lepeltje ziet. Hij slaapt verders nog altijd goed, maar is wel gevoeliger voor de dingen die op een dag gebeuren. Niet teveel in één keer anders merk je dat ie de dag erna uit z’n hum is.

Op werkgebied zijn het ook spannende tijden. We hebben niet veel geld over en moeten dus heel gebalanceerd facturabel zijn en aan het product werken. Vanaf 2 Januari zijn we live, maar er staan ook grote dingen op stapel. De tijd van alleen techniek is voorbij, nu moet er ook onderhandeld en gehandeld worden.

Volgende week ben ik de hele week vrij en kunnen we leuke dingen gaan doen. Privé gaan m’n financien best goed, en de holding is nog voor het einde van het jaar opgericht. 2007 beloofd een spannend en belangrijk jaar te worden. 2006 stond in het teken van de ontwikkeling en het vaderschap.

Ik heb nog meer te melden, maar m’n tijd is nu op. Volgende week heb ik meer tijd om mijn ei kwijt te kunnen en wordt het ook weer tijd om foto’s te plaatsen. Voor nu zet ik me in voor de eindejaarspurt.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: