4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Leon
 26 Januari 2007: Wandelen en Cauberg
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 26 Jan 2007 :  21:06:02  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
De verhalen komen niet uit m'n vingers als ik besluit foto's te plaatsen, dus ik hou het weer vooral visueel.

Een tijdje terug hebben we gewandeld in de duinen van Noorwijkerhout. Maar toen waren we het warme water vergeten mee te nemen en Leon moest een fles. We hadden nog wel een kant en klaar pakje, maar dan dus koud. Tegen onze verwachting in deed Leon er niet moeilijk over en leverde dit mooie plaatje op.

Foto door mijn moeder. Leon op de comode en ook leuke weerspiegeling in het spiegeltje.

Close up in de kinderwagen.

Op weg naar Limburg (Kasteel domein de Cauberg, zeer mooi park in mooie omgeving). Alleen door files waren we langer onderweg dan verwacht, en je raad het al. Geen warm water. Deze keer accepteerde hij geen koude fles en zette een keel op. Dus ik het benzinestation in en daar hadden ze een achteraf magnetron. Toen ik terugliep zag ik dit door de ruit.

Het appartement was erg luxe met sauna, zonnehemel, stoomcabine etc. Alleen geen bad. Dus dan maar in de wastafel .

Leon is niet supersnel met dingen, en sinds kort is hij pas into zijn voetjes. Maar wel zo leuk om te zien!

Hij trekt zich prima op en kan wel goed rechtop zitten.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: