4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Speciaal
 Peru
 even testen
 Forum Locked
 Printer Friendly
Author Topic  

Koos
Nieuw forum-lid

Netherlands
1 Posts

Posted - 21 Sep 2001 :  17:35:01  Show Profile
Ik ga even testen of zelfs ik een topicje kan plaatsen. Voor mij is het registreren al een hele belevenis. Nu ik hier toch zit en voor het geval dat het lukt nog even het laatste vlieg nieuws; i.v.m. verzekeringsmaatschappijen weigeren voortaan gevallen van oorlog en/of terroristen te dekken. Daarom overwegen diverse vliegmaatschappijen vanaf a.s. maandag nacht niet meer te vliegen. Dus voor jullie een lange vakantie toegewenst of een veilige bootreis terug!

Van Mandy: Q33NY (nummer van 1 van de gekaapte vliegtuigen) typen met hoofdletters en omzetten in lettertype "wingdings" Zie en huiver! Nog even en dan vliegen jullie boven Nasca en Chauchilla. Er zijn daar geen hoge gebouwen, alleen een uitkijktoren, maar je weet maar nooit. Gelukkig zijn de vliegtuigjes erg betrouwbaar!
Hadden jullie met het boottochtje naar de Ballatas eilanden een Arubaanse gids?

laatste (foute?) grappen:

Pentagone
World Fade Center
terroristen(vlieg)tuig

Beter 1 terrorist op tv dan 10 in de lucht.

Bin Laden op een persconferentie: Ben niet gek, ben een vliegtuig.

Bush en Bin Laden aan het schaken; Bin; Dit win je nooit Bush, je mist twee torens.

Bin Laden heeft nooit zijn type-diploma gehaald; hij had maar 3 aanslagen per minuut.

De stewardess keek tijdens de kaping geboeid toe...

Los ballos, Koos en neem nog een Inca Cola op mij, maar pas op voor je tandglazuur.

Topic  
 Forum Locked
 Printer Friendly
Jump To: