4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Koekaboera ofwel Kookaburra
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 09 Mar 2007 :  22:19:19  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Ik weet niet hoe ik op het woord gekomen ben, maar Leon is mijn “koekaboera”. Ik ga weer even lyrisch lopen hyperen over hoe gek ik op hem ben. Heerlijk om thuis te komen en verwelkomd te worden met een brede grijns en pretogen. Vandaag was ie voor het eerst op de creche testdraaien van negen tot één. Dat ging goed, hij heeft er zelfs een uurtje geslapen. Nu kijken of ie ziek wordt. Vorige week nadat Mika, Clemence en Stefan heel gezellig waren komen eten, was zijn neus dicht gaan zitten en heeft ie ons een paar keer flink wakker gemaakt. Ik lig dan in bed te stuiteren omdat ik het zo rot voor hem vind en om te luisteren of ie niet stikt. Het was maar één nacht en ondanks dat ie nog steeds snotterd slaapt ie verders prima.

Hij is echt heel levendig. Hij draait op zijn buik en terug alsof het een lieve lust is, hij kan staan en kan gewoon steeds meer. Superman spelen (ik leg hem met zijn buik op mijn onderarm en ga dan als een bezetene door het huis heen alsof ie kan vliegen, dan schaterd die het uit) is zijn hobby en hij huilt niet als je de kamer uit loopt, of als mensen hem zo maar oppakken. Zaterdag had ie zijn eerste korstje brood, vandaag een hele boterham, veranderingen volgen elkaar nu snel op, we moeten dalijk echt door het huis lopen of alles veilig is en hekjes bij de trap gaan plaatsen.

Ik loop nu bij de fysio, die pijn aan mijn rechterbal blijkt een pijn in de aanhechtingen van mijn schaambeen te zijn. Ik heb mezelf een beperking aangeleerd, en daar moet ik vanaf. Alleen hoe meer ik oefen hoe pijnlijker het wordt, dus het schiet niet echt op. Verders gaat het privé leven zijn gangetje wel. Geen klagen en het is nog steeds gezellig. Trouwen wordt wel een beetje een klucht, de komende weken moeten we daar maar eens een knoop gaan doorhakken.

Zakelijk gaat het niet super. Het product is goed, maar we hebben geen goed model om het aan de man te brengen en HRM was wellicht niet de slimste keuze als eerste module. Als je overigens wat korte filmpjes wil zien, kijk dan onderaan bij deze pagina: http://www.maxcc.nl/Producten/MaxCCStaff/tabid/56/Default.aspx

De komende weken zal de site verder gevuld worden. Volgende week is er ook een HRM beurs in de RAI. Daar hebben we geen stand, maar ga ik wel netwerken. Het product heeft genoeg power en mogelijkheden. Het is wachten op het juiste bedrijf wat de potentie ervan ziet en zaken wil doen. Wat we echter niet handig hebben gedaan is te onderzoeken welke problemen bedrijven nu hebben. Om te verkopen moet je een concreet probleem oplossen. Bedrijven hebben latent wel issues met HRM (P&O achtige zaken), maar besteden er momenteel niet al te veel aandacht aan en hebben er niet direct geld voor over. e-HRM wordt hot, alleen moeten we het momentum nog pakken.

Met Jenny en Ferry zit ik op één lijn en van de week hebben we opnieuw gekeken hoe we dit jaar in ieder geval verder moeten en daar heb ik verders een goed gevoel over.

Het schijnt lekker weer te worden, mooi dus om er met onze koekaboera op uit te trekken . Nu ga ik lekker slapen, gisteren was het laat, en nu ben ik moe.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 12 Mar 2007 :  16:48:23  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Heel typisch. We hadden gisteren met het brilliante weer een spontaan buurtfeestje en daar kwam PJ met een fles chardonnay uit Australie naar buiten met daarop : De Kookaburra!!!

In mijn onderbewuste heb ik die naam gebruikt terwijl ik nog foto's heb dat mijn zus Nicole bij me in Australie was en zij deze vogel wat te eten heeft gegeven!

Ik dacht dat de vogel anders heette, maar blijkbaar sprak de naam me erg aan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kookaburra

Wel aardig is dat het een echte "paljas" van een vogel is. Brutaal en hij kan "lachen".

Zo is het in ieder geval een aardige anekdote

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: