4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Mooi weer
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 05 May 2007 :  10:19:02  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Ik heb niet veel om op te schrijven. Alles gaat zijn gangetje en alles wordt natuurlijk al een stuk leuker omdat het zulk heerlijk weer is. Het nadeel van het gangetje is wel dat je ook minder voelt en een beetje insukkeld.

De laatste tijd doe ik eigenlijk weinig met de avonden en spreek weinig af met vrienden. Ik doe wat werk en zelfstudie in verband met een opdracht en ga op tijd naar bed zodat ik ook weinig moe ben. Volgende week wel iets waar ik naar uit kijk: Ik ga weer met Dennis “racen” op het circuit van Zolder. Vorig jaar de beginner cursus gevolgd, nu het vervolg. Hierna nog één dag en dan mogen we vrij rijden op het circuit! Ook wel weer spannend omdat het toch best hard gaat en het echt wel als racen voelt zoals je dat op de spelcomputer doet.

Aan de ene kant is Leon lui. Hij heeft erg veel kracht, bewustzijn en kan ook nieuwe dingen zoals ergens tegenaan staan, voortbewegen met tijgeren en goed rechtop zitten. Zo goed dat we vandaag nog even op zoek gaan naar een fiets waarop een kinderzitje kan. Maar hij doet geen pogingen uit zichzelf om te gaan zitten of kruipen. Hij is zo heerlijk lief en de creche gaat nu ook goed. We kijken er wel naar uit dat hij gaat lopen en kruipen. Af en toe ontdekt ie wel nieuwe dingen en gebruikt hij zijn kracht om via de meubelen door de kamer te glijden, maar vaak blijft ie zitten waar ie zit . Komt allemaal vanzelf, maar ik heb er zin in.

Met werk zitten we wel redelijk op koers om alles weer glad te strijken, alleen de marketing is nog steeds ruk. Zo heerlijk naief dat we daar zo weinig tijd aan hebben besteed. Maar van fouten leer je, en dit is één van de basis lessen die heel belangrijk zijn.

Waar ik wel van baal is dat we best goede inkomsten hebben, maar dat het geld verdampt terwijl we niets bijzonders doen. Tuurlijk zijn er dingen zoals vakantie, fiets en andere dingen die gewoon geld kosten, maar voor de normale zaken geven we ook teveel geld uit terwijl ik toch bewust ermee om ga. Zelfs mijn vaste telefoon omgezet naar VOIP omdat het goedkoper is (en een stuk slechtere geluidskwaliteit). Als ik nu zou kijken waarop ik kan besparen dan is het enige in het oog springende eten en drinken. We sparen wel veel. Kinderopvang en hyptheek betalen we bruto en bijtelling van de auto betaal ik netto voorruit. Ik heb alleen niets met spaargeld, iets wat Cindy jammer vind. Ik leen liever en los af dan dat ik spaar. Aflossen doe ik altijd sneller.

We zijn er nog steeds niet uit wat we met het trouwen doen. Soms baal ik daar wel van, maar ik merk dat het trouwen an sich voor mij niet veel betekend, wel het getrouwd zijn, wil het gewoon over mijn vrouw kunnen hebben. Alles gaat ook goed tussen ons. We snappen elkaar en praten veel en weten wat er speelt, en dat is wel een lekker gevoel. We hebben genoeg aandacht voor elkaar en ik “zie haar graag” zoals de belgen het uitdrukken.

De laatste tijd is er wel veel ellende om ons heen en vooral ziekten zoals kanker. Dat geeft me een zwaar gevoel en wakkerd ook mijn vurige wens aan dat Cindy heel snel stopt met roken. Dat ik motor rijd vind zij misschien eng, dat zij rookt vind ik denk ik nog veel enger, en dat voel ik elke dag. Ik moet me dan inhouden om het niet te vuur en te zwaard te bestrijden omdat ik en anderen daar nergens mee opschieten, toch voel ik het heel sterk en de laatste dagen nog sterker.

Als laatste nog een woordje over Hyves. Ik vind het nog steeds een belabberde site, maar het is zo populair dat ik veel mensen weer “tegenkom” en dat zelfs Cindy wat actiever is geworden. Dan moet je toch buigen en er mijn bewondering voor uitspreken. Ben bijna jaloers op het succes…

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: