4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Leon
 4 Juni 2007: Kapper
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  22:41:45  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Leon is afgelopen zaterdag voor het eerst bij de kapper geweest. Een kapper speciaal voor kinderen en dat is geen overbodig luxe. Op de eerste foto zie je dat Leon in zijn nopjes is, hij dacht "Ik heb het gemaakt, lucky me!", maar op de 2e foto zie je dat hij het niet meer zo naar zijn zin heeft. Gelukkig hield hij zijn hoofd wel stil en wist de kapster er goed meer om te gaan.

Zo is hij in tien minuten een paar maanden ouder geworden, hij lijkt nu echt op een klein ventje en niet meer op een baby. Babyboek zal ik langzaam moeten veranderen naar iets anders.

Met Leon gaat alles verder goed, maar het is wel erg intensief. Hij kan te weinig om zichzelf te vermaken, maar is snel verveeld in de dingen die hij al kan. Het geeft een beetje het gevoel van een vacuum. Ondanks dat alles zo goed gaat voelt het af en toe wel zwaar aan. Alles staat in het teken en wordt rondom Leon georganiseerd. Ik wil dan wat meer aan mezelf gaan denken, maar dat belast Cindy weer zwaarder en die zit ook een beetje in dezelfde fase. Omdat het allemaal eigenlijk best makkelijk gaat, maakt dat het gevoel alleen maar lastiger. Dat je niet optimaal blij bent, terwijl je juist alle redenen hebt om blij te zijn.

Het zijn allemaal fases, en nu opnieuw moeten we eigenlijk weer een nieuw ritme vinden om met deze veranderingen (of het uitblijven daarvan) om te gaan.

En ding is zeker, een kind veranderd je leven. Als je de verschillen nauwelijks opvalt dan ben je of dodelijk saai en was je leven geen ruk aan, of ben je een soort oerouder die daar zijn bestaan uit ontleent. Voor mindere goden als ikzelf is dit een enorme verandering.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg blij en dankbaar, maar kijk er naar uit dat ik actief wat meer met Leon kan en dat er minder momenten zijn waarop het doel lijkt dat je er alleen maar bent om te entertainen. Een soort luxe muziek-mobiel bent.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: