4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Leon
 13 Augustus 2007: Sneller en sneller
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 13 Aug 2007 :  12:31:23  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Even een korte update voordat het gat tussen gebeuren en schrijven echt te groot wordt, en 4 foto's gemaakt door Marja afgelopen vrijdag, en van mijn moeder vorige week dinsdag.

Het gaat steeds sneller met Leon. Hij loopt en rent aan de hand (1 of 2), maar ik heb begrepen dat die fase best een maand of drie vier kan duren voordat ie echt los loopt. We zullen zien.

Vooral als ie alleen is wordt hij geinspireerd nieuwe dingen te doen. Cindy was even naar de keuken gelopen voor een fles of iets dergelijks. Toen ze terug de kamer in liep was Leon weg (hij is slim genoeg de tuindeur zelf verder op te maken als ie niet in het slot zit), maar buiten was hij niet. Op de gang ook niet, toen keek Cindy omhoog en was hij al meer dan halverwege op de trap! Als ik erbij bent probeert ie niet serieus de trap op te komen, maar dat is dus anders als er even niemand bij is.

Leon had al een tijdje dat ie woordjes zei, maar nu is het echt wel duidelijk dat ie praat. Als hij klap zegt, klapt hij in zijn handen. Daarbij zegt hij vaak "kak" of "kaik" waarmee hij "kijk!" bedoeld. En "Mamma" is natuurlijk favoriet. Overigens wil hij ook wel eens mamma zeggen tegen anderen, maar als ik vraag "Waar is mamma" dan weet ie precies waar ie moet kijken.

Hij is nu ook dingen in elkaar aan het passen en geeft spullen aan. Of hij loopt naar alle dingen waar ie niet aan mag komen en zegt "Bah". Maar ook hier geldt. Als je erbij bent blijft hij meestal wel van de dingen af, als je er niet bij bent heeft ie er maling aan.

Hij heeft energie voor tien en is heel gezellig en intensief. Het is een cliche, maar het wordt steeds leuker!

Deze vier door Marja

Deze twee door Mary

Deze vind ik geniaal!! Dit is echt Leon

M'n moeder was even naar buiten gelopen en Leon had de deur achter haar dicht gedaan. Gelukkig was de buurman er met een reserve sleutel. Eerst was het natuurlijk even brullen, maar Leon dat dan snel vergeten als er weer iets nieuws gebeurd.

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: