4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Speciaal
 Peru
 Flink genaaid, maar niets gevoeld!
 Forum Locked
 Printer Friendly
Author Topic  

Marc
Moderator

Netherlands
18 Posts

Posted - 24 Sep 2001 :  05:25:48  Show Profile  Visit Marc's Homepage
Na de vlucht over de Nazca-lijnen, die voor de nodige bleke gezichten zorgde, zijn we perfect uit eten geweest in een tentje genaamd `Cañada`(genoemd naar een Ecuadoriaanse houtsoort dat lijkt op bamboe). Live Peruaanse muziek waar we nu nog leuk naar terugkijken, maar als we aan het einde van de vakantie nog steeds panfluiten horen, dan sta ik niet in voor de gevolgen.
Vervolgens spullen gepakt en op weg naar de bus. Het zou een bus moeten zijn, die voor de gemiddelde (lange) Nederlander de nodige beenruimte zou moeten bieden. Niets was minder waar! Wat een draak van een bus zeg. Totaal geen beenruimte en dat 9 uur lang. Je kunt je wel voorstellen dat iedereen redelijk brak was en is. We zitten nu dus in Arequipa (met 700.000 inwoners pretenderen ze de op één na grootste stad in Peru te zijn) waar we overigens wel een hele leuke hostal hebben gevonden. Goede bedden, dakterras, maar vooral......superontbijt. Vanmiddag lekker wat uurtjes bijgeslapen en een aantal hebben een tweedaagse toer voor morgen geboekt naar de Colca Canyon. Ondertussen is de groep uitgebreid van 6 naar 7 mensen; waar gaat dit naartoe....
Een 27 jaar oude Amerikaanse die woont in San Francisco heeft zich bij onze Holland-clan aangesloten. Waarschijnlijk gaat ze alleen mee met de Colcatrip.

Nou ik hou het hierbij en ik zou zeggen `Hasta Pasta` en we wachten af wie de volgende is die een draai aan het verhaal geeft.

Vanuit Arequipa was dit uw correspondent Marc Roos. Terug naar Nederland.

Topic  
 Forum Locked
 Printer Friendly
Jump To: