4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Duizend-en-één-nacht
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 17 Nov 2007 :  13:09:01  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Cindy en ik woonden duizend dagen en duizend-en-één-nachten samen toen ik haar voor het eerst “mevrouw Koppen” mocht noemen. Het sprookje werd zo werkelijkheid! De weg ernaar was welliswaar een klucht, maar het trouwen zelf is een papieren handeling van iets wat in het hart allang gebeurd is. Trouwen deden we zonder gasten, op een feest hebben we een paar maanden nog om te broeden. Het liefst iets thuis en in de tuin, we zien dat nog wel. De huwelijksvoltrekking in het stadhuis van Zoetermeer was ook grappig. Leon trok het doosje van de ringen op en de ring rolde zo tussen de benen van de ambtenaar door de hele zaal door. De ambtenaar had nog wel zijn best gedaan met een gedicht een verhaaltje en wat grapjes. Ik had een mailwisseling met een dame van de gemeente over het trouwen, verplaatsen, niet trouwen en uiteindelijk wel trouwen. Dat bracht de beste man op het idee om ons ook op Hyves te zoeken en vinden. Een andere verassing was dat Jenny mijn compagnon met haar vriend Marcel op ons stonden te wachten toen we het gemeentehuis betraden. Ik had een dag vrij genomen en laten vallen dat ik ging trouwen. Ik ben blij dat ze er was, want Marcel heeft foto’s gemaakt die er anders niet geweest waren en het was toch wel erg lief dat ze er waren. Alles komt zo op z’n pootjes terecht. Ik hield mijn hart ook vast voor Leon. Die had op tv de lippen van Angelina Jolie gezien en vond volle lippen zo mooi dat hij er zelf ook een paar wilde. Hij was in de ochtend met zijn kin op de rand van de openhaard gevallen en had twee tanden door zijn lip. Die werden dus prachtig dik. Zo zie je weer; mooi zijn is pijn lijden.

Na het trouwen zijn we naar mijn moeder gegaan omdat Leon daar bleef slapen. We wilden eten bij een Italiaan maar deze bleek dicht te zijn wegens een verbouwing. Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten en gedronken bij “Bodega Bodega”, een restaurant gemaakt als een spaans dorpje. Ik had daar met Jenny en Ferry al eerder gegeten en nu was het weer lekker.

Rond een uur of negen waren we al weer thuis en hebben we ons huwelijk geconsumeerd . Daarna lekker praten en slapen en heerlijk uitslapen. Dalijk halen we Leon op en vanavond blijven Marja, Mary, Gerard en Leo bij ons eten.

Ander groot nieuws is dat mijn halfzus Marlene is bevallen van een dochter Julia. Zoals elke bevalling was dit ook weer een apart verhaal, maar het is uiteindelijk goed gegaan. Donderdag 15 november om 15:00 is ze geboren en om zeven uur in de avond waren Marlene, Benno en Julia weer thuis. Nu had ik het bloed onder haar nagels gehaald omdat ik het had over “Julius” of “Julia” als ik Marlene en Benno zag. Maar achteraf denk ik dat het juist wel bijzonder is. Elke keer als ik aan haar dacht zat de naam Julius of Julia in mijn hoofd. Het is geen naam waar ik zelf zomaar opkom dus moet het iets zijn wat Marlene in het verleden wel eens gezegd heeft (“Als ik een dochter krijg…”) of misschien is het dan toch een vorm van telepathie. Het is in ieder geval een mooie naam en past heel goed bij hun. Het had zo moeten zijn .

Het is altijd mooi als iemand dicht in de buurt een pappa of mamma wordt. Het brengt allemaal gevoelens naar boven van herkenning en sympathie en verwachting. Het is veruit de grootste verandering in je leven en daarom heel bijzonder.

De foto’s van ons trouwen zal ik snel plaatsen. En als er een feest komt….

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1

CasaSpider
Nieuw forum-lid

Netherlands
13 Posts

Posted - 21 Nov 2007 :  14:32:45  Show Profile  Visit CasaSpider's Homepage  Reply with Quote
Cindy en Henri, van harte gefeliciteerd met dit sprookje van Duizend en een Nacht!
Verrassend (na al die wijzigingen van perceptie) maar zijn niet alle vrouwen zo... ;-)
Ik hoop dat je na het consumeren nog iets van jullie huwelijk hebt over gelaten.
Nogmaals gefeliciteerd!

CasaSpider, El hombre de tu vida...
Go to Top of Page

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 21 Nov 2007 :  21:38:07  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Foto's van het trouwen:

http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=633

Hey Peter, thx voor je felicitatie! Na het consumeren konden we uitslapen!

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: