4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Leon
 24 december 2007: Net voor kerst naar de kapper
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 24 Dec 2007 :  12:25:15  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Eerste de foto's, dan het verhaal.

Dit was nog in november volgens mij, mijn twee schatje

Zo is het toch een engeltje?

In bad...

Leon wil geen laarsjes aan die Mary voor hem gekocht had. De laarsjes hebben meer dan een maand in de gang gestaan, ineens kwam hij ermee aanzetten en wilde en moest hij ze aan. Hij was wat aan de dunne, dus een broek was niet zo'n goed idee. Wel lief zo!

Afgelopen zaterdag hadden we ons jaarlijks whiskey proeven bij Leo en Marja. Daarvoor waren we nog bij een vriendin van Cindy in Dommelen geweest en zowel op de heen als de terugweg had hij prinsheerlijk geslapen. Bij L&M hadden we dus veel soort whiskey en echt gerookte zalm (niet zo'n AH ding). Leon was echt op z'n best, heel lief, heel makkelijk, met hele goede zin in alles. Als je geen kinderen wil dan zet zo'n "show" je aan het denken Deze foto id op een goed moment genomen.. Allebei even in gedachten.

Dit was die zaterdag dat alles wit was. Ben in de tuin bezig geweest foto's te maken, en Leon zat echt te wachten dat ik weer binnen kwam. Zie zijn lange haar...

Leon kan al leuk voetballen (al beter dan z'n vader, maar dat heb je al snel), z'n buurmeisje Merel was ook net buiten en ze kennen elkaar ook van de creche. Merel wordt in Februari twee en is een schatje, maar ook een echt dametje.

Zo is Leon net na de kapper. Had alleen zijn snotneus af moeten vegen voordat ik de foto maakte, jammer. Maar nu is het echt weer een stoer mariniertje... Zo kunnen we met hem aankomen de kerstdagen!

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: